Je kunt niet zeggen dat dit een misplaatst grapje is, tuupj wilt duidelijk overal laten zien dat hij de beste is en daar mag wel al eens mee gelachen worden! Trouwens als je zo'n goede fotograaf als TBX hebt lijken bijna iedereen zijn acties super geweldig!
grtz
Terug van winterberg!
Moderator:Beheerders
Bedankt voor het compliment 
Zie mezelf niet zo.
Maar wel altijd leuk om te horen...
Zullen we het erop houden dat ik mediageill ben, ofzoiets
En heb sponsors die het leuk vinden als ik vanalles post van foto's/filmpjes of mijn gebeuren.
Jij dacht dat een complete kona stab supreme 400 euro koste... Dus of jij nu de juiste man bent om er iets over te zeggen...
Maar back on topic!
Goof, nette foto's! Zelfs de poserfoto :P!

Zie mezelf niet zo.
Zullen we het erop houden dat ik mediageill ben, ofzoiets

Jij dacht dat een complete kona stab supreme 400 euro koste... Dus of jij nu de juiste man bent om er iets over te zeggen...
Maar back on topic!
Life begins at the end of your comfortzone.
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
haha dankje!Tuup J schreef:Bedankt voor het compliment
Zie mezelf niet zo.
Zullen we het erop houden dat ik mediageill ben, ofzoietsEn heb sponsors die het leuk vinden als ik vanalles post van foto's/filmpjes of mijn gebeuren.
Maar back on topic!
en btw je weet zelf ook dat het maar voor de gein is zo'n opmerking.
wanneer kom je nog eens naar 't bos toe? we zijn weer bezig aan een nieuw project.
G.
TS

De haren in mijn bilnaad krullen elke keer weer op van verwondering als ik de comments lees van mensen die in jeroens kont proberen te kruipen.
Liefst zouden ze zo diep in zijn anus kruipen dat ze hem worden...Ik zal geen namen noemen..
'Tuups" Want de helft van dp weet niet eens wat 'een tuup" is.
Mensen die hun fiets volgens mij alleen in de garage hebben staan. en met hun bepuiste anus op een Ikea bureaustoel in een te burgerlijkingerichte woonkamer, met een grenen tafel die betegeld is. Hun innerlijke frustraties proberen te uiten in de vorm van comments die Écht alleen maar om negatieve aandacht vragen.
vang dich mer een dikke hoon/.
tuups en goofys foto tbx, wat boeit het, we fietsen allemaal dacht ik, kom zelf maar eens met fotos
in plaats van commentaar op andermans bijschriften....

Team Solid rider plusj
www.team-solid.nl
www.team-solid.nl
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
Heb je weer wat gerookt
Gewoon rustig blijven.

absest schreef:wat een tuupkes
De haren in mijn bilnaad krullen elke keer weer op van verwondering als ik de comments lees van mensen die in jeroens kont proberen te kruipen.
Liefst zouden ze zo diep in zijn anus kruipen dat ze hem worden...Ik zal geen namen noemen..
'Tuups" Want de helft van dp weet niet eens wat 'een tuup" is.
Mensen die hun fiets volgens mij alleen in de garage hebben staan. en met hun bepuiste anus op een Ikea bureaustoel in een te burgerlijkingerichte woonkamer, met een grenen tafel die betegeld is. Hun innerlijke frustraties proberen te uiten in de vorm van comments die Écht alleen maar om negatieve aandacht vragen.
vang dich mer een dikke hoon/.
tuups en goofys foto tbx, wat boeit het, we fietsen allemaal dacht ik, kom zelf maar eens met fotos
in plaats van commentaar op andermans bijschriften....
Support by www.everyday26.de & www.bike-sport-muenchen.de/