World Cup Schladming

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Steelboy
Contacteer:
World Cup Schladming

Bericht door Steelboy » vr sep 12, 2008 10:02 am

Na een seizoen een hele boel World Cups afgelopen te hebben, schitterd ondergetekende op de finale in Schladming door afwezigheid. Mijn werkgever verwacht dat ik nu onderhand eens wat werk verzet...

Gelukkig hebben we altijd freecaster.tv nog, vanavond zijn de 4X finales live te zien, morgen de DH. De XC op zondag wordt niet op freecaster uitgezonden.

http://freecaster.tv/1000006_1005755

De uitslagen van de 4X kwali:

Bij de heren heeft vriend Romain Saladini de snelste tijd, waarbij de eerste 20 (!!!) rijders binnen de seconde zitten van zijn tijd. Joost 8e, Jurg 13, Joey 41, Nico Vink (!) 44 en Bami 77e (=out)
Onze Annekebeerten dot com is als tweede geplaatst na Romana Labounkova.

Men:
http://www.uci.ch/ftpuci/ftpsportelectr ... _4X_ME.pdf

Women:
http://www.uci.ch/ftpuci/ftpsportelectr ... _4X_WE.pdf

LSmtb

Re: World Cup Schladming

Bericht door LSmtb » vr sep 12, 2008 10:50 am

Steelboy schreef:Gelukkig hebben we altijd freecaster.tv nog, vanavond zijn de 4X finales live te zien, morgen de DH. De XC op zondag wordt niet op freecaster uitgezonden.
Met de return van Stikman als commentator! Ben benieuwd wat hij er van bakt... ;)

Chmod

Bericht door Chmod » vr sep 12, 2008 3:35 pm

Nico heeft precies de smaak te pakken sinds Whistler!

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » vr sep 12, 2008 7:39 pm

Oef... jammer dat Joost al op het eerste stuk in de problemen raakte... wel ERG netjes dat hij de finale gehaald heeft, met dergelijke zware voorronden.

Stikman op freecaster; wat een enorme EIKEL is het toch ook... kent rijders niet bij naam, denkt dat de small final de echte finale is... en dat terwijl hij al zo lang rondloopt.

Mag ik ook nog zeggen dat ik erg blij ben thuis te zitten, gezien de regen in Schladming? :)

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » vr sep 12, 2008 7:47 pm

Inderdaad, gelukkig zitten wij droog.
Ook jammer van Jurg, hij deedt het echt goed. Alleen in die laatste race wellicht een verkeerde lijn ? van 2 naar 4. Uit eindelijk 14de als ik me niet vergis.

LSmtb

Bericht door LSmtb » vr sep 12, 2008 8:14 pm

Steelboy schreef:Stikman op freecaster; wat een enorme EIKEL is het toch ook... kent rijders niet bij naam, denkt dat de small final de echte finale is... en dat terwijl hij al zo lang rondloopt.
Iemand interviewen kan hij ook (nog) niet... 8)

Chiel

Bericht door Chiel » vr sep 12, 2008 9:13 pm

Damn van Joost, verder reed hij smooth....

Ook erg jammer van Gracia, Was wel een coole aktie, vie de buitenbocht , 1e bocht ... :)

Chmod

Bericht door Chmod » za sep 13, 2008 9:24 am

Men's

1 SALADINI Romain
2 ATHERTON Dan
3 WICHMAN Joost
4 HNIDAK Jakub

Women's

1 LABOUNKOVA Romana
2 BEERTEN Anneke
3 HORAKOVA Jana
4 HOHENWARTER Angelika

Men's Overall final

1 ALVAREZ DE LARA LUCAS Rafael
2 TSCHUGG Guido
3 ATHERTON Dan
4 GRACIA Cédric
5 SALADINI Romain

Women's overall final

1 BEERTEN Anneke
2 MOLCIK Anita
3 SUEMASA Mio
4 GRIFFITHS Fionn
5 BUHL Melissa

BLRacing

Bericht door BLRacing » za sep 13, 2008 9:57 am

Wow Anneke 8) . Jammer dat freecaster eigenlijk niet goed meer te bereiken is, ook op zogenaamd rustigere tijden. Met dank aan O2bikers die er een heel artikel aan wijdde in het laatste nummer :D .

LSmtb

Bericht door LSmtb » za sep 13, 2008 1:00 pm

BLRacing schreef:Jammer dat freecaster eigenlijk niet goed meer te bereiken is, ook op zogenaamd rustigere tijden. Met dank aan O2bikers die er een heel artikel aan wijdde in het laatste nummer :D .
Hier is het idd prut! 10 sec beeld en dan valt de boel weer weg :x
En dan te bedenken dat ze net de rechten voor de komende 3 jaar hebben gekregen. Hopleijk gaan ze de verbinding nog verbeteren...

Chmod

Bericht door Chmod » za sep 13, 2008 3:20 pm

toch was het vet. Blenkinsop op 1!!!

RTG

Bericht door RTG » za sep 13, 2008 4:13 pm

LSmtb schreef:
BLRacing schreef:Jammer dat freecaster eigenlijk niet goed meer te bereiken is, ook op zogenaamd rustigere tijden. Met dank aan O2bikers die er een heel artikel aan wijdde in het laatste nummer :D .
Hier is het idd prut! 10 sec beeld en dan valt de boel weer weg :x
En dan te bedenken dat ze net de rechten voor de komende 3 jaar hebben gekregen. Hopleijk gaan ze de verbinding nog verbeteren...
Of dat soms behoorlijk overdreven amerikaanse commentaar. Ook leuk toen de verbinding weer net wegviel bij Hill :x . Maarja beter iets dan niets zullen we maar zeggen.
Toch leuke race. Ook flinke crash van Fairclough, die weer rustig verder fietste...en Kovarik die dat niet meer deed. :|

doubleK

Bericht door doubleK » zo sep 14, 2008 9:39 am

Steelboy schreef:Mag ik ook nog zeggen dat ik erg blij ben thuis te zitten, gezien de regen in Schladming? :)
Mietje :sticktongue:

Hier wat foto`s van mij.
Life starts on your bike when you`re pushing on the pedals and pulling on the handlebar.

Irmo
Contacteer:

Bericht door Irmo » di sep 16, 2008 10:42 am

doubleK schreef:
Steelboy schreef:Mag ik ook nog zeggen dat ik erg blij ben thuis te zitten, gezien de regen in Schladming? :)
Mietje :sticktongue:

Hier wat foto`s van mij.
Inderdaad! Regen viel mee, vrijdag was bagger, hierna prima. Lang leve mijn trouwe apparatuur, zeiknatte flitsers werken stug door! Gelukkig klopte de weersverwachting niet...want hoewel sneeuw mooi was geweest voor de foto's, had ik dat minder zien zitten...

Anyway, op naar 2009!

Plaats reactie