Een groot deel van mijn 2008 beeldmateriaal wordt hier weergegeven.
Alle actie is done by me ( buiten Nick met zijn zwart /grijze sx )
Geef took een beetje mijn chille levensstijl weer

http://www.pinkbike.com/video/41888/
Moderator:Beheerders
Nice Thomas, weet je wat dit filmpje ook weergeeft?thomasmb schreef: Geef took een beetje mijn chille levensstijl weer![]()
Dat zegt men moeder ook wel eensMrtnrider schreef:Nice Thomas, weet je wat dit filmpje ook weergeeft?thomasmb schreef: Geef took een beetje mijn chille levensstijl weer![]()
Dat de tijd rijp is voor pilletjes te halen tegen ADHD.
Maar zeker vet filmpje!
Mrtnrider schreef:Nice Thomas, weet je wat dit filmpje ook weergeeft?thomasmb schreef: Geef took een beetje mijn chille levensstijl weer![]()
Dat de tijd rijp is voor pilletjes te halen tegen ADHD.
En dat zeg jij...Mrtnrider schreef:Dat de tijd rijp is voor pilletjes te halen tegen ADHD.thomasmb schreef: Geef took een beetje mijn chille levensstijl weer![]()
Is personal touch :pcyberhawk schreef:ik wist niet dat er gabbertjes tussen de bikers zaten .. ?
ben je echt bewust dat laatste stukje vergeten weg te editen..![]()
of achtergelaten als personal touch ?
Haha die opmerking zag ik al aankomen.Tuup J schreef:En dat zeg jij...Mrtnrider schreef:Dat de tijd rijp is voor pilletjes te halen tegen ADHD.thomasmb schreef: Geef took een beetje mijn chille levensstijl weer![]()
![]()
Misschien kunnen jullie delen
Hier gaat de zijktoer weer op , nee ik hebber een pak meer dan jou denk ik als jij altijd de eikel uithangtLoeky schreef:"Basicly this is a compil. of the past year ! It represents my lifestyle , my friends ,etc. All the freeride/bmx/mx action is done by me"
aldus de tekst bij je video op pinkbike.
aangezien er buiten jou één iemand anders voorkomt in het filmpje, neem ik aan dat je 1 vriend hebt?
Enne, je lifestyle? Als die te zien is in dat korte filmpje, dan eeh.... tja![]()
(ik zal er maar een knipoogje achter zetten he, DE remedie voor ruzies/discussies op DP vandaag de dag!)
Wat ben jij triest.Loeky schreef:"Basicly this is a compil. of the past year ! It represents my lifestyle , my friends ,etc. All the freeride/bmx/mx action is done by me"
aldus de tekst bij je video op pinkbike.
aangezien er buiten jou één iemand anders voorkomt in het filmpje, neem ik aan dat je 1 vriend hebt?
Enne, je lifestyle? Als die te zien is in dat korte filmpje, dan eeh.... tja![]()
(ik zal er maar een knipoogje achter zetten he, DE remedie voor ruzies/discussies op DP vandaag de dag!)
Stoere praat voor een kleuter hoor, laat je moeder dit maar niet lezen anders smeert ze maandagochtend vast je boterhammetjes niet meer.thomasmb schreef:Nu ik heb de indruk dat hier erg veel gefrustreerde mense , op zoek naar identiteit op DP rond hange en hier wat de " eikel " kome uithange omdat hun sociaal leve op zo'n zielig pitje staat ik zou zegge ga je vriendin ofzo N**ke als je niet weet wat doen , of mag je er niet op ?