dj 2
Moderator:Beheerders
- driezzz_dirter
hallo, ik heb een dj 2 2008 gekocht maar de stuurbuis is te lang
is het een goed idee om ze zelf af te zagen of beter bij de fietsenmaker doen

ride and have fun
-
Re: dj 2
Gewoon de zaag erin, probeer het wel een beetje recht af te zagen en niet te kort want dan is het te laatdriezzz_dirter schreef:hallo, ik heb een dj 2 2008 gekocht maar de stuurbuis is te langis het een goed idee om ze zelf af te zagen of beter bij de fietsenmaker doen

-
- Contacteer:
Re: dj 2
Of pak het ineens fatsoenlijk aan en snij hem af met een buizensnijderAzonic-xc-er schreef:Gewoon de zaag erin, probeer het wel een beetje recht af te zagen en niet te kort want dan is het te laatdriezzz_dirter schreef:hallo, ik heb een dj 2 2008 gekocht maar de stuurbuis is te langis het een goed idee om ze zelf af te zagen of beter bij de fietsenmaker doen
.

- dtb-dinxperlo
- Contacteer:
- dtb-dinxperlo
- Contacteer:
Nu geef je 25 euro uit en verspil je 15 minuten.YuriS schreef:Ga gewoon naar de Praxis en koop een buizen/pijp snijder voor 25 Euro.
Buis aftekenen, snijder erop zetten, goed aandraaien, rond draaien, aandraaien, rond draaien, etc. even de rand gladschuren met 600 - 1200 schuurpapier, klaar in 15 min.
Succes
Een ijzerzaag heeft iedereen en iedereen heeft ook wel een fijl.
dus afzagen en flijlen,dan ben je 5 min bezig zonder ene cent uit te geven.
Dus om een pijp snijder te gaan kopen om 1 keer een buis in te korten

En je zegt dat je dan 25 euro kwijt bent maar dan moet je ook nog een goede vinden want voor een klein kut ding ben je al 25 euro kwijt en de forkbuis is niet echt dun en slap dus aan z'n kut ding van 25 euro heb je niks. Als je een beetje goed spul wil ben je minimaal 50 tot 110 euro.
dan heb je een beetje goede buizensnijder.

dus hoezo geld verspillen.
LEVEN DE IJZERZAAG

- Jean-Pierre
Hier stem ik mee in, gewoon lekker zagen en na vijlen.dtb-dinxperlo schreef:Nu geef je 25 euro uit en verspil je 15 minuten.YuriS schreef:Ga gewoon naar de Praxis en koop een buizen/pijp snijder voor 25 Euro.
Buis aftekenen, snijder erop zetten, goed aandraaien, rond draaien, aandraaien, rond draaien, etc. even de rand gladschuren met 600 - 1200 schuurpapier, klaar in 15 min.
Succes
Dus om een pijp snijder te gaan kopen om 1 keer een buis in te korten![]()
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Steek dat ban bordje maar lekker ergens anders in!dtb-dinxperlo schreef:Nu geef je 25 euro uit en verspil je 15 minuten.YuriS schreef:Ga gewoon naar de Praxis en koop een buizen/pijp snijder voor 25 Euro.
Succes
Dus om een pijp snijder te gaan kopen om 1 keer een buis in te korten
En je zegt dat je dan 25 euro kwijt bent maar dan moet je ook nog een goede vinden want voor een klein kut ding ben je al 25 euro kwijt en de forkbuis is niet echt dun en slap dus aan z'n kut ding van 25 euro heb je niks. Als je een beetje goed spul wil ben je minimaal 50 tot 110 euro.
dan heb je een beetje goede buizensnijder.![]()
![]()
![]()
![]()
dus hoezo geld verspillen.
LEVEN DE IJZERZAAG

Voor 25 Euro heb je een prima pijpsnijder, waar ook een 1,1/5 stuurbuus inpast.
Mooi dat jij met een ijzerzaagje een goede rechte afzaagkant krijgt, dat lukt de meesten echter niet zonder verstekbak.
Tip, je kan de pijpsnijder ook gewoon weer terug brengen naar de Praxis nadat je hem gebruikt hebt onder het mom dat ie niet goed werkt.
Dan is het dus Gratissss en kan ook je zaagblad niet bot worden !
Nu ben je de man. Echte diamantjes?YuriS schreef:Ik heb zelf een elektrische diamantzaag met geïntegreerde verstekbakMrtnrider schreef:jij bent echt zielig.
koopt allemaal dikke onderdelen voor op je nicolai, maar 25 euro voor een pijpensnijder is te veel.![]()
Denk alleen niet dat ze 600 euro over hebben voor zo'n tool als 25 euro ook al te veel is
Ik swweeerr het je swa, echt bling mann...Mrtnrider schreef:Nu ben je de man. Echte diamantjes?YuriS schreef:Ik heb zelf een elektrische diamantzaag met geïntegreerde verstekbakMrtnrider schreef:jij bent echt zielig.
koopt allemaal dikke onderdelen voor op je nicolai, maar 25 euro voor een pijpensnijder is te veel.![]()
Denk alleen niet dat ze 600 euro over hebben voor zo'n tool als 25 euro ook al te veel is
Ofwel zoiets:

- dtb-dinxperlo
- Contacteer:
Nu nog een paar diamantjes in je oor en een paar piercings en dan hoor je er helemaal bij.
maar ik ben eens verder gaan zoeken met jou pijpsnijder ik heb een pijpsnijder voor dikke buizen gevonden voor 9.50 . maar dan heb je volgens mij z'n half wegwerpding.
MAar hoeveel inch is dat diamante zaagblad want die ga ik ook kopen.
maar met z'n zaagblad zaag je wel dik hobbelig.
kun je beter met een zaag doen.
kost geen cent en als je niet recht kunt zagen zaag je hem scheef af dan maakt geen ene flikker uit want je hebt je stem er toch overheen.dus YuriS Waar maar jij je druk om met je diamantjes

maar ik ben eens verder gaan zoeken met jou pijpsnijder ik heb een pijpsnijder voor dikke buizen gevonden voor 9.50 . maar dan heb je volgens mij z'n half wegwerpding.
kost geen cent en als je niet recht kunt zagen zaag je hem scheef af dan maakt geen ene flikker uit want je hebt je stem er toch overheen.dus YuriS Waar maar jij je druk om met je diamantjes

-
Tja waar maak ik me druk om, je geeft een tip aan iemand, en krijgt een hoop gezeik van een stel verveelde kneuzen over je heen.dtb-dinxperlo schreef:Nu nog een paar diamantjes in je oor en een paar piercings en dan hoor je er helemaal bij.![]()
![]()
![]()
kost geen cent en als je niet recht kunt zagen zaag je hem scheef af dan maakt geen ene flikker uit want je hebt je stem er toch overheen.dus YuriS Waar maar jij je druk om met je diamantjes![]()
![]()

Nice going guys !!
Waarom al dat zeuren en happen naar YuriS?
Hij geeft advies hoe en waarmee je zo'n ding kan afsnijden.
Ik zie hem nergens zeggen dat hij 25 euro te veel geld vindt. Hij geeft alleen dpx, die zegt dat hij 25 euro te duur vindt, de (cynische) tip hoe je het gratis kan doen.
Ik lees nergens dat YuriS met zijn dikke Nicolai geen 25 euro over heeft voor een pijpensnijder... Jammer dat er altijd naar iets gezocht wordt om te 'happen'...
Hij geeft advies hoe en waarmee je zo'n ding kan afsnijden.
Ik zie hem nergens zeggen dat hij 25 euro te veel geld vindt. Hij geeft alleen dpx, die zegt dat hij 25 euro te duur vindt, de (cynische) tip hoe je het gratis kan doen.
Ik lees nergens dat YuriS met zijn dikke Nicolai geen 25 euro over heeft voor een pijpensnijder... Jammer dat er altijd naar iets gezocht wordt om te 'happen'...
- dtb-dinxperlo
- Contacteer:
Leuk toch
Maar ik vind dat YuriS op DP geen nuttelose dingen moet zetten.
Gewoon met de zaag klaar en niet benzine verneuken en naar de praxis rijden en dan z'n ding kope en dan uitpaken en en dan denken dat ze hem nog terug willen.
iedereen heeft een ijzerzaag dus zage fijle klaar. gewoon simpel.
ik vind het best dat hij z'n nutteloos ding wil kopen maar dan moet hij niet dom gaan doen met zijn diamantjes.
of zie ik het nu verkeert.
Die YuriS kan best aardig zijn maar dat laat hij nu even hier niet zien.
Maar ik vind dat YuriS op DP geen nuttelose dingen moet zetten.
Gewoon met de zaag klaar en niet benzine verneuken en naar de praxis rijden en dan z'n ding kope en dan uitpaken en en dan denken dat ze hem nog terug willen.
iedereen heeft een ijzerzaag dus zage fijle klaar. gewoon simpel.
ik vind het best dat hij z'n nutteloos ding wil kopen maar dan moet hij niet dom gaan doen met zijn diamantjes.

Die YuriS kan best aardig zijn maar dat laat hij nu even hier niet zien.

Ik zou eerst is begrijpend leren lezen alvorens te gaan zeiken.
Ik had het over een diamant zaag en niet over diamantjes, zeker ook nog nooit van een diamantboor gehoord!!?
Maar goed ik ben klaar met mannetjes zoals jij/jullie, ik zou zeggen zoek het lekker uit, van mij uit BIJT je die stuurbuis op lengte!
@ Myrte; gelukkig nog iemand die het zo ziet, dank!
Ik had het over een diamant zaag en niet over diamantjes, zeker ook nog nooit van een diamantboor gehoord!!?
Maar goed ik ben klaar met mannetjes zoals jij/jullie, ik zou zeggen zoek het lekker uit, van mij uit BIJT je die stuurbuis op lengte!
- driezzz_dirter
Jawel hoor, maar je werd gewoon even belachelijk gemaakt omdat je beetje deed opscheppen, meer niet;)YuriS schreef:Ik zou eerst is begrijpend leren lezen alvorens te gaan zeiken.
Mooie beredenering Dries;)