actie fotos en filmpjes
Moderator:Beheerders
- King Zeus @ DirtE19
- dtb-dinxperlo
- Contacteer:
-
http://www.pinkbike.com/video/56056/ ff een B-flipje nu nog op de dirt 

I'm so broke, i can't even pay attention.
- dtb-dinxperlo
- Contacteer:
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
-
- Contacteer:
avondje colosseum

Avondje biken en foto's maken met de pedalpark crew in het colosseum groningen.
Leuk speelgoed zo'n camera (canon eos 1000) nieuw speeltje van het pedalpark.
Eerste keer gebruikt om bike foto's te schieten dus het is nog geen D.Katinas kwaliteit,
maar we moeten toch ergens beginnen.
- dtb-dinxperlo
- Contacteer:
@roel. thanx voor je comment, helaas is de belichting in dat park niet optimaal, van de vele foto's die er zijn gemaak zijn dit enkele van de weinigen die ook het tonen waard zijn. ze zijn gemaakt met enkel de ingebouwde flitser, losse flitsers is het volgende op het verlang lijstje. ik heb van jou ook al mooie foto's voorbij zien komen, wat voor camera gebruik jij???
@ bikerboy. binnenkort idd weer een keer een leuke street meeting, alleen over de lokatie ben ik het niet helemaal eens. wat dacht je er van om eens het hoge noorden met een bezoekje te vereren??? zeker de moeite waard als je hier nog nooit geweest bent. genoeg vette spots, colosseum, pedalpark, de nodige street spots, en zeer relaxte bikers natuurlijk.
@ bikerboy. binnenkort idd weer een keer een leuke street meeting, alleen over de lokatie ben ik het niet helemaal eens. wat dacht je er van om eens het hoge noorden met een bezoekje te vereren??? zeker de moeite waard als je hier nog nooit geweest bent. genoeg vette spots, colosseum, pedalpark, de nodige street spots, en zeer relaxte bikers natuurlijk.