ik doe zeker weer mee, vorig jaar was fun dit jaar wordt het nog beter.
G.
Moderator:Beheerders
dat zou prima zijn. Maar ben benieuwd naar verdere uitleg.dleidelmeijer schreef:Zo zal het ongeveer verdeeld worden, maar zoals ik al eerder zei, de details zullen nog volgen. (Tuup: het is SFA niet FSA )Tuup J schreef: -FT voor style en speed.
-Bikepark FSA voor dirt en tricks.
Denk dat het zo eerlijker zal zijn.
Helaas is niet iedereen zo'n goeie allroundrider als jouw Goofy. Dus hopen sommige dat het een wedstrijd word die wel een beetje gelijk op gaat en sommige misschien toch kans maken.Goofy @ Team SoliD schreef:niet zo zeuren allemaal als je de tricks niet kan uitvoeren op de jumps van de FT dan moet je meer gaan oefenen ipv hier op het forum over je eigen skills zeuren. stap eens op die tweewieler en gebruik hem ook een keer
ik doe zeker weer mee, vorig jaar was fun dit jaar wordt het nog beter.
G.
Timmos schreef:Alles is prima tot dusver
alleen 15 euro per event vind ik nogal wat. Krijg je ook nog iets extra's bij deelname?
je bent vorige keer gewonnen dus denk ik wel dat je dit nu ook weer lukt hoorD2ThaV schreef:Vond het vorig jaar echt leuk daar in de Filthy Trails.
Maar ik merk nu wel dat het eerder een hoger niveau zal worden , kom in die tijd nog wellis langs op de Filthy Trails, maar deelnemen weet ik nog niet zo zeker ...
schandalig dat jullie inkom vragen om even lekker te komen dirten!freerideachterhoek schreef:15 euro is in verhouding helemaal niet duur. Je kunt zaterdags bij SFA de hele dag trainen en zondag genieten van een mega spectakel. Normaal gesproken betaal je ook entreegeld om te rijden. Dit is bij SFA nu nog 2 euro omdat alleen het redbull gedeelte afgelopen seizoen klaar was. Tijdens het evenement in juli zal een heel groot deel van het park klaar zijn en gaat de entreeprijs waarschijnlijk naar 6 euro per dag.
Gezien de kosten van de organisatie van dit evenement en wat je er voor terug krijgt vinden wij 15 euro een symbolisch bedrag om zo de kosten te kunnen dekken van vergunningen, het huren van geluid e.d.
Ride on!!!
Timo
Tegenwoordig moet je voor heel veel dingen betalen en 6 euro lijkt mij ook geen ramp qua prijs .Bij Filthy Trails klaagt ook niemand over de entree prijs en die is ook niet zo heel duur voor een dagje vermaak.yare schreef:schandalig dat jullie inkom vragen om even lekker te komen dirten!freerideachterhoek schreef:15 euro is in verhouding helemaal niet duur. Je kunt zaterdags bij SFA de hele dag trainen en zondag genieten van een mega spectakel. Normaal gesproken betaal je ook entreegeld om te rijden. Dit is bij SFA nu nog 2 euro omdat alleen het redbull gedeelte afgelopen seizoen klaar was. Tijdens het evenement in juli zal een heel groot deel van het park klaar zijn en gaat de entreeprijs waarschijnlijk naar 6 euro per dag.
Gezien de kosten van de organisatie van dit evenement en wat je er voor terug krijgt vinden wij 15 euro een symbolisch bedrag om zo de kosten te kunnen dekken van vergunningen, het huren van geluid e.d.
Ride on!!!
Timo
en binnenkort zelfs 6 euro![]()
redbul heeft gratis bij jullie dirts komen leggen
dirts leg je met liefde!
degoe schreef:@ tuupj in de buurt van schladming,B,mais,npj en ikke??????????