Een paar foto's van afgelopen week.....

Moderator:Beheerders
Nooit geweest??? wat een ouwe troep daar zeg...cyberhawk schreef:que ?freeko schreef:Vaak genoeg bij Verolme geweest.....wat een bende daarocyberhawk schreef:dikke shit eey.. ik zit zelf ook in havengebied en ik kijk altijd graag wat de werven om ons heen aant bouwen zijn..
keep up the real work..
Pfffffhahahahacyberhawk schreef:ik zit in t schroot.. welliswaar nog steeds in de haven maar verolme zegt me niets..
maar tis in dord de kroeg of de kart baan idd..
de rest is niet interessant
ze zijn net iets dommer,schijnheiliger, langzamer en meer irritant dan de autochtone....Zane! schreef:wat is er mis met jou allochtone collega's dan?
zane
Ik citeerde alleen jouw worden...en eh oud rvs is gewoon schroot. Dat je niet van de Rotterdamse haven industrie op de hoogte bent is jouw beperking denk ik zo....sorry hoor maar verolme klinkt niet als pak tank... Q8.. shell..ofzo ..
ik zou niet eens weten what the fuck ze doen // maken
als ik voor de rest niets met haven arbeid te maken heb
hoe zou ik t dan ook in hemelsnaam kunne weten ?
we zitten hier trouwens in t RVS geen schroot..
Gelukkig zeggen jou opmerkingen meer over jezelf dan over je collega's en pacifistisch (geen woorden gebruiken die je niet kan spellencyberhawk schreef:ze zijn net iets dommer,schijnheiliger, langzamer en meer irritant dan de autochtone....Zane! schreef:wat is er mis met jou allochtone collega's dan?
zane
maar daarintegen versta ik ze voor de helft niet.. dussss ach![]()
alsjeblieft....jij hoort toch niet bij de afvallige groepering > pasifistisch nederland