CRC info
Moderator:Beheerders
Hallo,
Ik heb afgelopen maandag een bestelling gedaan bij CRC.
Nou is het mijn eerste bestelling daar, maar nu vraag ik mij af of ik het goed heb gedaan met het over maken van geld.
Wie kan mij deze vragen beantwoorden:
- Hoelang duurt het voordat CRC het geld heeft ontvangen?
- Krijg je een bevestiging als je geld binnen is?
- Had ik het order nummer moeten ingeven bij de transfer?
Alvast bedankt!
Groeten,
Daan
Ik heb afgelopen maandag een bestelling gedaan bij CRC.
Nou is het mijn eerste bestelling daar, maar nu vraag ik mij af of ik het goed heb gedaan met het over maken van geld.
Wie kan mij deze vragen beantwoorden:
- Hoelang duurt het voordat CRC het geld heeft ontvangen?
- Krijg je een bevestiging als je geld binnen is?
- Had ik het order nummer moeten ingeven bij de transfer?
Alvast bedankt!
Groeten,
Daan
Normal people worry me.
Ordernr. opgeven is altijd een goed idee. Het duurt wel even voordat je geld aankomt, overigens.
Waar je wel ERG goed op moet letten: CRC accepteert alleen ponden. Bij een buitenland overboeking binnen de EU geven de meeste banken op hun betaalpagina aan dat de kosten gedeeld moeten worden tussen opdrachtgever en begunstigde.
Echter: Dat geldt alleen bij overboekingen in EURO's! Als je ponden overschrijft en de kosten deelt, krijgt CRC een deel van de overschrijfkosten in rekening gebracht en daar gaan ze niet akkoord mee. Als dit aan de hand is, dan duurt het ten eerste een stuk langer voordat je wat hoort en ten tweede: Je moet het resterende bedrag overmaken. Dit is mij overkomen (kl*te ABN-AMRO pagina die mij op het verkeerde been zet door expliciet te melden dat kosten delen MOET binnen EU, maar de voorwaarde dat dat voor euro's geldt niet er bij zet...).
Het enige wat ik van CRC hoorde, was dat ik te weinig geld had overgemaakt. Zoek dan maar eens uit waar het aan ligt... Mooi dat ik voortaan een credit card gebruik.
Sowieso kan het geen kwaad om even te mailen of je overschrijving goed aan is gekomen.
Waar je wel ERG goed op moet letten: CRC accepteert alleen ponden. Bij een buitenland overboeking binnen de EU geven de meeste banken op hun betaalpagina aan dat de kosten gedeeld moeten worden tussen opdrachtgever en begunstigde.
Echter: Dat geldt alleen bij overboekingen in EURO's! Als je ponden overschrijft en de kosten deelt, krijgt CRC een deel van de overschrijfkosten in rekening gebracht en daar gaan ze niet akkoord mee. Als dit aan de hand is, dan duurt het ten eerste een stuk langer voordat je wat hoort en ten tweede: Je moet het resterende bedrag overmaken. Dit is mij overkomen (kl*te ABN-AMRO pagina die mij op het verkeerde been zet door expliciet te melden dat kosten delen MOET binnen EU, maar de voorwaarde dat dat voor euro's geldt niet er bij zet...).
Het enige wat ik van CRC hoorde, was dat ik te weinig geld had overgemaakt. Zoek dan maar eens uit waar het aan ligt... Mooi dat ik voortaan een credit card gebruik.
Sowieso kan het geen kwaad om even te mailen of je overschrijving goed aan is gekomen.
Laatst gewijzigd door JeroenK op do sep 11, 2008 7:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- cyberhawk
- Contacteer:
ik neem aan dat je een internationale overschrijving hebt gedaan..
heb ik ook een tijdje gedaan tot ik mn creditcard ging gebruiken..
het geld doet er soms tot wel 8 dagen over om over geschreven te worden..wat soms echt zwaar minder is
en je kan als payment details je bestelling nummer ergens invullen dacht ik op de overschrijving..?
ik weet niet meer wat toen deed...tis voor mij al een tijdje geleden
t probleem is wel dat als iets aan items "out of stock" gaat in deze tijd..
je moet wachten tot het weer binne is of het artikel opgeven..
dus ik zou dit niet doen met aanbiedingen... die zijn soms sold out voordat t geld er is
daarom nu CCard wordt de bestelling terplekke ingepakt..
nu wachten hun op t geld...
hou even bij wannneer je geld overgeschreven is want zonder best. nummmer weet ik niet of ze t op naam terug vinden..
en zal je ff hun op de hoogte moeten stellen..
dus:
1 best lang
2 bevestiging als je bestelling wordt verwerkt..dus idd wann geld er is
3 ja, je had ergens ff het nummer moeten invullen

heb ik ook een tijdje gedaan tot ik mn creditcard ging gebruiken..
het geld doet er soms tot wel 8 dagen over om over geschreven te worden..wat soms echt zwaar minder is
en je kan als payment details je bestelling nummer ergens invullen dacht ik op de overschrijving..?
ik weet niet meer wat toen deed...tis voor mij al een tijdje geleden
t probleem is wel dat als iets aan items "out of stock" gaat in deze tijd..
je moet wachten tot het weer binne is of het artikel opgeven..

dus ik zou dit niet doen met aanbiedingen... die zijn soms sold out voordat t geld er is

daarom nu CCard wordt de bestelling terplekke ingepakt..
nu wachten hun op t geld...
hou even bij wannneer je geld overgeschreven is want zonder best. nummmer weet ik niet of ze t op naam terug vinden..
en zal je ff hun op de hoogte moeten stellen..
dus:
1 best lang
2 bevestiging als je bestelling wordt verwerkt..dus idd wann geld er is
3 ja, je had ergens ff het nummer moeten invullen

Hee bedankt gasten!
Maar heb de bestelling in ponden overgemaakt. En heb tevens mijn eigen overdracht betaald. Nou zit ik bij de bank met de blauwe Leeuw.. Heeft dat er ook mee te maken dat het lang kan duren?
Ben er nu achter dat ik toch maar beter het nummer van de order er neer kan zetten volgend keer
!
Krijg je trouwens nog een bevestiging dat je geld binnen is?
Groeten,
Daan
Maar heb de bestelling in ponden overgemaakt. En heb tevens mijn eigen overdracht betaald. Nou zit ik bij de bank met de blauwe Leeuw.. Heeft dat er ook mee te maken dat het lang kan duren?
Ben er nu achter dat ik toch maar beter het nummer van de order er neer kan zetten volgend keer

Krijg je trouwens nog een bevestiging dat je geld binnen is?
Groeten,
Daan
Normal people worry me.
Met Rabobank gaat het dan toch iets sneller (als het daar uberhaubt aan ligt...). Geld werd tot nu toe iedere keer bij mij binnen 2 dagen al afgeschreven.
Als je het hebt overgemaakt stuur je er het best idd ff een mailtje achteraan dat je het geld dus hebt overgemaakt. Zodra ze dan het geld op hun rekening hebben sturen ze je een bevestiging + de info dat ze het pakketje die dag nog op de post doen.
Als je het hebt overgemaakt stuur je er het best idd ff een mailtje achteraan dat je het geld dus hebt overgemaakt. Zodra ze dan het geld op hun rekening hebben sturen ze je een bevestiging + de info dat ze het pakketje die dag nog op de post doen.
-
- Contacteer:
Hierzo zijn de laatste twee zendingen totaal misgelopen.De eerste van circa een maand geleden deed er ruim 10 dagen over en de tweede......daar zit ik NOG STEEDS op te wachten(shipped 12 sept.........
)Beide met de credit card betaald overigens.........Op en neer aan het mailen,antwoord op mijn mail duurt ook RUIM EEN DAG,en het antwoord van het shipping dept..........Contact your local delivery agent....Maar weer een mail erachteraan,wie is dat en wat is zijn nummer???.....
dag later:'' That's GLS,if you need their number contact me. ''.........Ja hallo,NATUURLIJK WIL IK DAT NUMMER(want op de GLS site staat dat niet namelijk......)Nou dat nummer daar zit ik nu dus al drie dagen op te wachten......

dag later:'' That's GLS,if you need their number contact me. ''.........Ja hallo,NATUURLIJK WIL IK DAT NUMMER(want op de GLS site staat dat niet namelijk......)Nou dat nummer daar zit ik nu dus al drie dagen op te wachten......

THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
- cyberhawk
- Contacteer:
zoo das kut..
dat heb ik nog nooit gehad... zo erg dan..
ff mailen gaat sneller
want ze hebben meerdere depots.. dus ander depot > ander depot > einde dag..
info@gls-netherlands.com dees ff mailen en vragen met nummer waar wat is..
track and trace van hun doet het niet zo super
dus zou ik royal mail blijven volgen..
van de tig bestellingen bij CRC van mij heb ik 2-3 x ellende gehad..(van de bezorging)
1 x was het adres niet goed oid.. ik mailen //bellen.. goede op gegeven..werd ie bezorgd stond het adres er gewoon op samen met een handgeschreven plakker van GLS.. de laatste keer foutieve postcode.. met weer een duidelijke bezorg sticker erop ,,, maar daar hadden ze een barcode op geplakt.. tja we weten allemaal WAT voor volk er bij de post sorteer band werkt.
... wees blij DAT we onze pakjes krijgen
(meestal)

dat heb ik nog nooit gehad... zo erg dan..
ff mailen gaat sneller
want ze hebben meerdere depots.. dus ander depot > ander depot > einde dag..

info@gls-netherlands.com dees ff mailen en vragen met nummer waar wat is..
track and trace van hun doet het niet zo super
dus zou ik royal mail blijven volgen..
van de tig bestellingen bij CRC van mij heb ik 2-3 x ellende gehad..(van de bezorging)
1 x was het adres niet goed oid.. ik mailen //bellen.. goede op gegeven..werd ie bezorgd stond het adres er gewoon op samen met een handgeschreven plakker van GLS.. de laatste keer foutieve postcode.. met weer een duidelijke bezorg sticker erop ,,, maar daar hadden ze een barcode op geplakt.. tja we weten allemaal WAT voor volk er bij de post sorteer band werkt.

-
- Contacteer:
Heb het idee dat het aan GLS ligt eerlijk gezegd,eerder kreeg ik mijn CRC-spul gewoon via de TNT of Joepie S.
Dat ging ALTIJD goed en binnen de 5 werkdagen op de mat.
Ook bij mijn laatste Jenson USA-order i.c.m. GLS al eens onnodig lange wachttijd......
Mijn laatse Jenson-order was twee dagen na de melding '' shipped '' al hier.......
Gewoon K*T dus die GLS Parcel sh*t.Maar bij CRC mogen ze van mij ook wel wat rapper op de mail reageren eerlijk gezegd......
Gelijk GLS maar even een gelikt mailtje gestuurd,kijken of het gaat helpen....tanx Cyber.
Dat ging ALTIJD goed en binnen de 5 werkdagen op de mat.
Ook bij mijn laatste Jenson USA-order i.c.m. GLS al eens onnodig lange wachttijd......
Mijn laatse Jenson-order was twee dagen na de melding '' shipped '' al hier.......
Gewoon K*T dus die GLS Parcel sh*t.Maar bij CRC mogen ze van mij ook wel wat rapper op de mail reageren eerlijk gezegd......
Gelijk GLS maar even een gelikt mailtje gestuurd,kijken of het gaat helpen....tanx Cyber.
Laatst gewijzigd door illuminatastigmata op wo sep 24, 2008 11:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- cyberhawk
- Contacteer:
ik heb een heeeeel beleefd formatje gemaakt .. ik verander gewoon elke keer het nummer vh pakket
maar idd het ligt aan GLS... parcel force = 100% ok..
GLS weet ook niet welk nummer je pakket heeft als je t engelse nummer opgeeft..
want dat wordt veranderd in het systeem naar een NL nummer..voor het "gemak"
doe tegenwoordig met orders boven de 200 (meetal) gewoon UPS expres saver..
donderdag bestellen voor 12-1400uur vrijdag voor 4en in huis.. kost wel een beetje maarja.. je gaat niet een 10tje uitsparen en dan vervolg. 2 weken wachten..
terwijl je in je weeknd had kunne sleutelen

maar idd het ligt aan GLS... parcel force = 100% ok..
GLS weet ook niet welk nummer je pakket heeft als je t engelse nummer opgeeft..
want dat wordt veranderd in het systeem naar een NL nummer..voor het "gemak"

doe tegenwoordig met orders boven de 200 (meetal) gewoon UPS expres saver..
donderdag bestellen voor 12-1400uur vrijdag voor 4en in huis.. kost wel een beetje maarja.. je gaat niet een 10tje uitsparen en dan vervolg. 2 weken wachten..
terwijl je in je weeknd had kunne sleutelen

-
- Contacteer:
Woensdag mailtje naar GLS gedaan,tot op vandaag nog reactie 0.0..........
Ondertussen van CRC een telefoonnummer gekregen en dat maar eens gebeld.
Pakketje is kwijt en ze kunnen het niet vinden(!).
Ze gaan me bellen als het is gevonden........(hèèl benieuwd wanneer dat gaat zijn.....)
Ook CRC maar weer eens op de hoogte gesteld hiervan,en nòg meer benieuwd wat er nu gaat gebeuren(en vooral wanneer........
).Ik zit ondertussen vanaf de 12e op mijn spullen te wachten.
Tsja.
Ondertussen van CRC een telefoonnummer gekregen en dat maar eens gebeld.
Pakketje is kwijt en ze kunnen het niet vinden(!).
Ze gaan me bellen als het is gevonden........(hèèl benieuwd wanneer dat gaat zijn.....)
Ook CRC maar weer eens op de hoogte gesteld hiervan,en nòg meer benieuwd wat er nu gaat gebeuren(en vooral wanneer........

Tsja.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Hier nog ALTIJD NIETS in het huis gearriveerd.......Zowel CRC als GLS geven ''niet thuis''.......................................
T#$%^&*(#$$@RING-BAGGERFIRMA'S
Kan me hier echt pissed om maken.Geld is binnen bij de mannen,pakketje NIET bij mij,maar hun denken.....muntjes binnen,zoek het maar uit......

T#$%^&*(#$$@RING-BAGGERFIRMA'S
Kan me hier echt pissed om maken.Geld is binnen bij de mannen,pakketje NIET bij mij,maar hun denken.....muntjes binnen,zoek het maar uit......
-
- Contacteer:
CRC zou alleszins wel even op mijn mailtjes(inmiddels 3 stuks)mogen reageren,of met een tegenactie kunnen komen.
En GLS............ongelofelijk die firma,ik had met mijn Jenson pakket dat via hun ging ook al problemen.UPS en de meeste anderen nooit gezeik,maar GLS gewoon ALTIJD wel iets mis mee....
En GLS............ongelofelijk die firma,ik had met mijn Jenson pakket dat via hun ging ook al problemen.UPS en de meeste anderen nooit gezeik,maar GLS gewoon ALTIJD wel iets mis mee....

Heb dus 1,5 week geleden ook wat spul besteld, in euro's gedaan en gedeelde kosten (kon niet anders) nu heb ik nooit een bevestigingsmail gehad ofzo. Dus ik een nette mail opgesteld of het geld is aangekomen enzo. Maar krijg niks terug, duurt dit altijd zo lang of niet??JeroenK schreef:Ordernr. opgeven is altijd een goed idee. Het duurt wel even voordat je geld aankomt, overigens.
bij iedere CRC bestelling heb ik weer hoop, en (bijna) telkens stellen ze me weer teleur.
begin december een boel besteld voor de 6.6 van mn pa, toen hadden ze iets verkeerd geleverd en zou ik daar geld van terugkrijgen. Een heleboel mails later nog steeds geen geld terug van die prutsers. Bij diezelfde bestelling hebben ze ook een verkeerde MRP geleverd, de goede zou mij opgestuurd worden maar die blijkt nu ineens weer out of stock te zijn. Wachten dus...
Week geleden weer een nieuwe grote bestelling gedaan, alles driedubbel gecheckt en alles was op voorraad volgens de site. Nu check ik mn order, en blijkt dat mn stuurpen ineens out of stock is. F*CK CRC, dit is al de zoveelste keer. Ik word schijtziek van die prutsers daar.
ik ga op zoek naar een andere winkel!
begin december een boel besteld voor de 6.6 van mn pa, toen hadden ze iets verkeerd geleverd en zou ik daar geld van terugkrijgen. Een heleboel mails later nog steeds geen geld terug van die prutsers. Bij diezelfde bestelling hebben ze ook een verkeerde MRP geleverd, de goede zou mij opgestuurd worden maar die blijkt nu ineens weer out of stock te zijn. Wachten dus...
Week geleden weer een nieuwe grote bestelling gedaan, alles driedubbel gecheckt en alles was op voorraad volgens de site. Nu check ik mn order, en blijkt dat mn stuurpen ineens out of stock is. F*CK CRC, dit is al de zoveelste keer. Ik word schijtziek van die prutsers daar.
ik ga op zoek naar een andere winkel!
Had net voor de kerst een grote bestelling gedaan en netjes betaald,alles was 100% op stock,2 weken later bleek de eerste item waar ik voor betaald heb ook nog out off stock opeens
.Mailde 3x naar hun om wat duidelijkheid dus boden ze een alternatief item aan om te kiezen,bla bla bla zeggen ze het wordt geregelt dus kreeg bevestiging dat het verandered was in mijn bestelling en ja vlak voordat ze het gingen versturen keek ik nog weer naar mijn order,zag ik het 2e item out off stock gvd
.Pakketje kwam vorige week binnen maar toch naar 1 maand wachten!!!!!
.Ben uit eindelijk wel blij maar niet echt helemaal tevreden.

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
- cyberhawk
- Contacteer:
hmm dat out of stock is idd irritant..
maar meestal mail ik gelijk dan van gooi t item maar uit de order en stuur de rest..
no probs..
ik kon zelfs mn velgen apart laten zetten in afwachting op de naaf die binne moest komen
elke keer was of t een of t ander out of stock vandaar...
t antwoord op mn mail duurde ff maar t was allemaal te regelen ?
moet wel zeggen dat de kwaliteit van het "spaken" minder was als de laatst bestelde set..
na 2 weekjes medium gebruikt was mn achterwiel vrij spannings loos..
missch zijn ze te snel gegroeid door de drukte..
de meeste zullen de term wel kenne dat "goed" personeel moeilijk te vinden is..
spijtig te horen dat er zoveel misgaat....
maar meestal mail ik gelijk dan van gooi t item maar uit de order en stuur de rest..
no probs..
ik kon zelfs mn velgen apart laten zetten in afwachting op de naaf die binne moest komen
elke keer was of t een of t ander out of stock vandaar...
t antwoord op mn mail duurde ff maar t was allemaal te regelen ?
moet wel zeggen dat de kwaliteit van het "spaken" minder was als de laatst bestelde set..
na 2 weekjes medium gebruikt was mn achterwiel vrij spannings loos..

missch zijn ze te snel gegroeid door de drukte..
de meeste zullen de term wel kenne dat "goed" personeel moeilijk te vinden is..
spijtig te horen dat er zoveel misgaat....