Goedkope wielen?
Moderators:JJ, Beheerders
- sunaj-janus
- Contacteer:
Jullie zijn vast wel bekend met Ben's Cycles
Je kunt hier, als ze in stock zijn, vanaf 74 dollar ss/fixed wielsetjes kopen, dat is dus zo'n 55 euro. Helaas kost het verschepen 69 dollar dan kom je uit op 107 euro voor een wielset. Nu wil ik twee dingen vragen.
1. Weet iemand of deze wielsetjes iets voorstellen? Denk daarbij aan dagelijks gebruik in Amsterdam.
2. Is er ergens in Nederland een adres waar ik voor eenzelfde prijs zo'n set kan scoren (max 100 euro)? Want volgens mij is dit heel goedkoop.
Ik ben namelijk opzoek naar een ss/fixie wielset, omdat ik fixed wil proberen, maar wel de ss mogelijkheid wil houden.
Je kunt hier, als ze in stock zijn, vanaf 74 dollar ss/fixed wielsetjes kopen, dat is dus zo'n 55 euro. Helaas kost het verschepen 69 dollar dan kom je uit op 107 euro voor een wielset. Nu wil ik twee dingen vragen.
1. Weet iemand of deze wielsetjes iets voorstellen? Denk daarbij aan dagelijks gebruik in Amsterdam.
2. Is er ergens in Nederland een adres waar ik voor eenzelfde prijs zo'n set kan scoren (max 100 euro)? Want volgens mij is dit heel goedkoop.
Ik ben namelijk opzoek naar een ss/fixie wielset, omdat ik fixed wil proberen, maar wel de ss mogelijkheid wil houden.
- sunaj-janus
- Contacteer:
- sunaj-janus
- Contacteer:
- sunaj-janus
- Contacteer:
- sunaj-janus
- Contacteer:
- sunaj-janus
- Contacteer:
Bestellen maar die Chrome tassunaj-janus schreef:Uit de UK krijg je alsnog btw kosten, dus 19% er bovenop (volgens mij). Tenzij iemand mij tegenspreekt met gezag, want dan koop ik meteen zo'n mooie ChromeBag.

Enige uitzondering kan zijn dat de winkel zelf prijzen zonder btw aangeeft, maar dat ben ik zelf pas 1 keer tegengekomen. Bestel regelmatig in de UK dus als dat onder gezag valt

- @sph@ltdude
- Contacteer:
- sunaj-janus
- Contacteer:
Heb de boel even uitgerekend, ben voor mijn gehele bestelling (met laatste dollar/euro wisselkoers) 158,- euro kwijt geweest. Dit was met een aanbieding van Ben's Cycles en met meerdere onderdelen zoals een cobra cog, lock ring en twee stuurlinten.
Dat komt dus ongeveer overeen met dit wielsetje van die duitse mailorder: http://www.bike-mailorder.de/shop/Singl ... 13584.html
Dat komt dus ongeveer overeen met dit wielsetje van die duitse mailorder: http://www.bike-mailorder.de/shop/Singl ... 13584.html
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Das een mooie prijs. Met een setje Miche naven en DP18 velgen kom je op 184 Euro uit, en dan heb je nog geen kransjes...
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dan doe je het goed 
Ik, en meerdere mensen, hebben bij Rigida al vaker gevraagd of ze snel weer de oude DP18's gaan maken, maar dat doen ze alleen als je er veel afneemt (ik denk zo 100+).
Dus voorlopig blijft het inderdaad zoeken en af en toe eens mazzel hebben, al is de Deep V tegenwoordig ook niet meer zo heel duur, wat in principe een zelfde soort velg is.
En zoals in dat andere topic al gezegd werd, platte velgen rijden ook erg fijn!
JJ

Ik, en meerdere mensen, hebben bij Rigida al vaker gevraagd of ze snel weer de oude DP18's gaan maken, maar dat doen ze alleen als je er veel afneemt (ik denk zo 100+).
Dus voorlopig blijft het inderdaad zoeken en af en toe eens mazzel hebben, al is de Deep V tegenwoordig ook niet meer zo heel duur, wat in principe een zelfde soort velg is.
En zoals in dat andere topic al gezegd werd, platte velgen rijden ook erg fijn!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!