enjoy
(en boudie bedankt voor het filmen

http://www.youtube.com/watch?v=EiMb4odfIRo&fmt=22
8-3-09 upload
http://www.youtube.com/watch?v=mhxEFg_xV9E&fmt=22
Moderator:Beheerders
Lekker boeiend......Fry schreef:nice riding !!
toch wel een paar bemerkingen omtrent de montage. Gebruik AUB geen slomo stukken, die zijn echt rotvervelend. Tracht ook enkel actie onderdelen te filmen, de stukjes waar je gewoon wegrijdt na een trick geland te hebben en waar de camera een aantal seconden blijft doorfilmen zijn ook echt heel vervelend en moeten eruit geknipt worden.
Als het niet meer boeiend is, kan je maar beter stoppen met filmpjes makensherlock schreef:Lekker boeiend......Fry schreef:nice riding !!
toch wel een paar bemerkingen omtrent de montage. Gebruik AUB geen slomo stukken, die zijn echt rotvervelend. Tracht ook enkel actie onderdelen te filmen, de stukjes waar je gewoon wegrijdt na een trick geland te hebben en waar de camera een aantal seconden blijft doorfilmen zijn ook echt heel vervelend en moeten eruit geknipt worden.
Roy rockt![]()
(nu ik naar die smiley kijk lijkt het kapsel ook wel een beetje op dat van Roy)
Gelieve er by te zetten dat dit je eigen mening is en dus niet opgaat voor heel de wereld, ik vind die slomo stukken goed zolang ze niet té veel worden gebruikt en goed worden gebruikt. Hier waren ze soms aanwezig en alleen by tricks die het verdienden. Ook de luttele tijd die verloren gaat door het laten zien wat de ryder doet na een landing vind ik niet irritant aangezien je hierdoor kan zien dat de ryder de truc echt wel kan en niet na de landing tegen de vloer gaat.Fry schreef:nice riding !!
Thx voor de support. Ik gaf inderdaad niet eens kritiek, gewoon een paar tips om het beter te maken. Helaas wordt je hier dan nog steeds bijna kapot geflamed.Timotino schreef:Zeer netjes gereden! Gotta love the tuck-no's!
Ben het trouwens eens met de kritiek (zover je daar al van kan spreken...) met Fry. De uitrolstukken zijn vrij lang in dit filmpje en door het geven van je mening leert de filmer/ editer er toch alleen maar van? Vraag me echt soms af of je het maar steeds eens moet zijn met de 'meute' om zo maar niet iedereen tegen je te krijgen...