me opa was fietsen maker.. het zat in de familie..

Moderator:Beheerders
Omdat de 26" versie een TT heeft van rond de 23", terwijl ik maar 1.70m ben...dus heb ik een 24" frame gekocht...met 26" erin omdat het een MTB is en niet iets wat ongelukkig tussen BMX en MTB in zit.DutchGeert schreef:Is het verschil tussen 26 en 24 inch nou zo groot of..
Vanwaar de reden 24 inch frame met 26 inch wielen?
Of is het gewoon erg merkbaar?
Haha, het valt mee. De fiets weegt op dit moment 13,8.merrybike schreef:oneexD niet die fiets, ik he haat aan het frame![]()
zoooo zwaar, die robert die ook bij de DH mt.beakenwas, van 14 ofzoxD die heeft er ook 1, en ik kan er nauwelijks mee bunnyhoppen, terwijl met de 24 van patrick wel
Dat was geen hap, vroeg me gewoon af wat je bedoelde. Ik vraag me nu alsnog af hoe m'n wielbasis niet in één lijn kan zijn?..cyberhawk schreef:HAP !
chill.. was een grapje.. dat was het standaard DP commentaar.. allemaal in een post geflikkerd..maar dan MET smileys...
maarre:
voor mn trial is het BB anders omdat ik dingen op moet.. en dan zittie in de weg..
bij trial bike frames staat ook aangegeven hoeveel hoger de BB is tov normale fietsen
ow en out of sync zou moeten inhouden niet in een lijn in deze zin..
nee je wiebasis is idd nog hetzelfde.. tenzij je er een dubbelkroons vork in gooit
Bedoel met die parts...pentative schreef:best licht?Stillridingbmx schreef:Haha, het valt mee. De fiets weegt op dit moment 13,8.
En dat met MTX en een vork van 2,5 kilo. Kun je nagaan dat ie best licht is.
rijd zelf met een P.2 Cr Mo en is dezelfde kader maar vind het best nog een zware kader.
maar daar wen je wel aan