"Kortebaanwielrenfietsen"
Moderators:JJ, Beheerders
- @sph@ltdude
- Contacteer:
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dan zou hij hier op het forum moeten komen...pier schreef:die gast van die fietswinkel bij de Rai in Amsterdam, de filosoof. Altijd ongevraagd ellenlange verhalen met advies en meningen.

Gijs heeft wel een leuke fiets.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- sunaj-janus
- Contacteer:
"Als je trapt draait die wiel mee..en andersom ook" Zuid Afrikaanse invloeden? Super dat er eens aandacht wordt gegeven. Suf dat die dude direct de hele wereld weer onderuit schoffelt door even het goede voorbeeld te geven (rood licht negeren en zonder helm). Trouwens de sluik reclame van Tromm is ook niet meer van deze tijd: "...Ow Editie NL is er... even snel een vest uit het rek vissen...."
*zucht*
mzzl
Gène
*zucht*
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Ja dat was een documentaire over het eerste fietskoeriers bedrijf in Nederland, Arnhem dus!Tjeu81 schreef:Hihi, geinig. Heb 'm ff doorgeplaatst op RFG.
Ik kan me nog een documentaire over koeriers herinneren van lang, lang geleden, ik geloof dat ik 14, 15 was. Volgens mij zat Malle T daar ook in, dat hij naar het WCMC ging om mee te doen met een trackstand competitie.
Malle, weet jij wat ik bedoel?
Hey die oude docu is ook mijn inspiratie geweest! Mijn ouders werden pissig, maar toen ik een paar jaar later eenmaal uit huis ging duurde het niet lang of ik had ook zo'n fiets!
Ik weet nog goed dat hij vertelde dat hij maar een voorremmetje had gemonteerd en netjes stopte bij stoplichten, omdat ze hem bij de politie zo goed kenden dat ze geen naam of id meer van hem hoefden, hij kon zo doorfietsen en kreeg de bon thuis gestuurd...
Ik weet nog goed dat hij vertelde dat hij maar een voorremmetje had gemonteerd en netjes stopte bij stoplichten, omdat ze hem bij de politie zo goed kenden dat ze geen naam of id meer van hem hoefden, hij kon zo doorfietsen en kreeg de bon thuis gestuurd...