FIXXXED AMSTERDAM
Moderators:JJ, Beheerders
- sunaj-janus
- Contacteer:
maandag alleycat!!! das een mooie route www.dutchmessengers.org
- sunaj-janus
- Contacteer:
- sunaj-janus
- Contacteer:
Ernstig druk op werk en dit weekend 1ste fase verhuizing/klussen. Er wordt te weinig gereden hier hehe, zondag wel een rit kunnen maken gelukkig.
Maareh zat eraan te denken nieuw projectje aan te pakken. Toch maar zo'n Mash x Cinelli frame gaan opbouwen. Alleen erg in dubio welke maat te kopen, omdat hij semi lo-pro is (wel 700c voor en achter). Ik rijd nu op clasieke baan geometrie van 51 cm, rijd goed. Twijfel nu over de S of M van die Cinelli. Iemand suggesties? Hier de geometrie. Tjeu hoeveel verschilt jou nieuwe frame van je 'reguliere' maat?
Ik nijg naar die S voor een lekker compact dingetje, hehe.

tot snel weer, donderdag avond, zondag middag dingetjes.
Maareh zat eraan te denken nieuw projectje aan te pakken. Toch maar zo'n Mash x Cinelli frame gaan opbouwen. Alleen erg in dubio welke maat te kopen, omdat hij semi lo-pro is (wel 700c voor en achter). Ik rijd nu op clasieke baan geometrie van 51 cm, rijd goed. Twijfel nu over de S of M van die Cinelli. Iemand suggesties? Hier de geometrie. Tjeu hoeveel verschilt jou nieuwe frame van je 'reguliere' maat?

tot snel weer, donderdag avond, zondag middag dingetjes.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dikke fiets RS, zijn die apparaten gewoon ergens in NL te bestellen, of komt dat uit US??
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Ik heb mijn Vagine nooit nagemeten. Hij past gewoon goed. Hij werd verkocht als 58 cm frame. Dus gok ik dat ie een seattube lengte heeft van 58 cm c-t.
Weet je wat, ik zal 'm ff nameten dit weekend.
Weet je wat, ik zal 'm ff nameten dit weekend.
RS schreef: Tjeu hoeveel verschilt jou nieuwe frame van je 'reguliere' maat?
-
Hipster
Ik snap de aantrekkingskracht van Aerospokes niet. OK ze zien er mooi uit, maar that's it. Ik zou liever een Corima of Zipp fourspoke of HED3 trispoke hebben. Maar die zijn onbetaaalbaar.

Ik snap de aantrekkingskracht van Aerospokes niet. OK ze zien er mooi uit, maar that's it. Ik zou liever een Corima of Zipp fourspoke of HED3 trispoke hebben. Maar die zijn onbetaaalbaar.
Fresh Jehl schreef:@Janus: Ben in voor een middagje fietsen zondag. Route plannen richting ouderkerk? Kan ik je op komen pikken
@pepe: Ja ik zoek dus een zwarte aerospoke. (weer wat geleerd en weet waar ik op moet zoeken, tijd dat ik wat meer lees dan plaatjes kijk)
-
@Tjeu: Misschien heb je ook wel gelijk, maar zag er vandeweek eentje fietsen en dacht, mmm dat zou mijn fiets wel net dat beetje extra kunnen geven, maar aan de de andere kant is hij nu mooi klassiek en een nieuw zadeltje zou hem helemaal kunnen afmaken.
Ik twijfel nog, dus wellicht iets voor een nieuwe opbouw.
Ik twijfel nog, dus wellicht iets voor een nieuwe opbouw.
AMSTERDAM FIXXXED WEST SIDE!
Tjeu, ok een 58 is het, en wat is je Balk bijvoorbeeld?
Mijn Corima 4-spoke gaat op de Cinelli, hele korte stem (bmx maybe) en dikker risers. en mijn Fangio ga ik klassieker opbouwen, diepe velgen eraf en in het zilver. Hou wel mij klassieke mountainbike riser stem en bars.
Ik heb een S besteld trouwens, compact beestje wordt het.
Mijn Corima 4-spoke gaat op de Cinelli, hele korte stem (bmx maybe) en dikker risers. en mijn Fangio ga ik klassieker opbouwen, diepe velgen eraf en in het zilver. Hou wel mij klassieke mountainbike riser stem en bars.
Ik heb een S besteld trouwens, compact beestje wordt het.
- sunaj-janus
- Contacteer:
-
- sunaj-janus
- Contacteer:
Kom op deze oude man staat ook aan de start met 2 tainings kilometers in de benen en 34 x 17.Fresh Jehl schreef:Die Alleycat van maandag gaat me conditioneel gezien en verzets gewijs nog wat te ver.
Lekker weer, wind in de rug en gewoon Vince zijn wiel houden. Je rijd richting je hut dus wat kan er mis gaan.
Goed dat ik de post van Oohdie even check, ik wist niet dat die alleycat deze maandag wordt gereden (was gepland in januarie)OohDie schreef:Kom op deze oude man staat ook aan de start met 2 tainings kilometers in de benen en 34 x 17.Fresh Jehl schreef:Die Alleycat van maandag gaat me conditioneel gezien en verzets gewijs nog wat te ver.
Lekker weer, wind in de rug en gewoon Vince zijn wiel houden. Je rijd richting je hut dus wat kan er mis gaan.
Even wat regelen

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik ben er niet bij, rij vandaag wel naar Den Helder, maar zit morgen weer in Amersfoort, kwam in de planning niet helemaal uit. Helaas ...
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-