Lance en z'n getwitter...

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Gène
Lance en z'n getwitter...

Bericht door Gène » vr mei 08, 2009 12:00 pm

...iemand die het ook volgt? Ik vind het wel geinig en je krijgt een mooie inside kijkje in de keuken van Lance.

Afbeelding
Mooie paintjob trouwens...

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » vr mei 08, 2009 2:32 pm

Lance is een zakkenwasser en Twitter interesseert me al helemaal niks...

BLRacing

Bericht door BLRacing » za mei 09, 2009 7:17 am

Twitteraars. Kanloze lui die zichzelf akelig belangrijk vinden en dat vooral willen melden met oppervlakkig gezeik (ik zit nu heerlijk op de wc, met het blad L'Homo in m'n hand) , en bang zijn alleen te zijn en vergeten te worden. Ook heel goed voor je carriere trouwens, als je die hebt (op een paar uitzonderingen na dan).

Sven

Bericht door Sven » za mei 09, 2009 12:47 pm

O?

Ik ben het met Gène eens, de social-media is een mooie tool om inzicht te verkrijgen in het wel-en-wee van bepaalde mensen.

In hoeverre je het afschermt (collega's e.d.) dat is je eigen zaak. Ik vind het een ideaal iets om contact te houden met vrienden around the world en daar ook soms effe mee te kletsen, hyven of msnen.

Nav. van Gène heb ik Lance toegevoegd, wel leuk wat hij nu twittert over de TTT.

wictor

Bericht door wictor » za mei 09, 2009 6:59 pm

Wat is iedereen in een zeikbui de laatste tijd.................................. Het lijkt MTBsport.nl wel.

Gave lak op die Trek. Een vriendin van me is groot Armstrong fan en stuurt af en toe wat door. Z'n fietsen blijven me iedere keer weer verbazen, evenals z'n trainingen. :shock:

Gène

Bericht door Gène » za mei 09, 2009 10:09 pm

Ik kan hem ook wel waarderen, ook al is hij Texaan. Zijn reacties zijn best goed, hij is er echt goed aan verslaafd, dageijks een update over z'n wel en wee. Daarnaast stuurt hij regelmatig foto's door die weer een kijkje geven in de keuken van Lance.

Die tijdritfiets en z'n racehelm is trouwens echt sjiek. Die designs kan ik wel waarderen.

@ Sven: kijk ook eens bij Nico Dijkshoorn, de bekende (DDWD, colums nu.nl & De Pers) dichter, schrijver, vooral de commentaren onder voetbalwedstrijden zijn grappig.

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

Plaats reactie