handgemaakte frames met samenwerking van blackmarket
http://www.tubagra.com/products/index.html ik vind ze persoonlijk erg mooi

Moderator:Beheerders
hou wel rekening met verzending (japan is ver) en invoer/btw/inklaringskosten he...Levi-Punk schreef:521,96€de G U R U schreef:70.000 yenDirtyboy schreef:ziet er goed uitwat mag dat kosten??
Wel nice frame
nepali schreef:translated from japanese, so in advance im sorry lol
Frames - MTB RIJIDDOFOKU private street brMOZU] \ 70,000 (tax included) ※ V brakes with pedestal is \ 75,000 (tax included)
croMOZU has evolved further, and pursuing the development of a dedicated geometry brMOZU RIJIDDOFOKU completely.
brMOZU Features:
And put in the proper geometry RIJIDDOFOKU, short rear-center (minimum insertion 345mm ※ 24-inch wheels)
It is very easy BANIHOPPU there.
2.3kgThe frame is light (2.3kg) BANIHOPPU very easy to ease up the front, and less fatigue on long.
Compact and lightweight, so short and the rear is very easy to practice the rotation system.
The front center of the long, difficult but easy to ride up front, X-UP is easy to practice and or BASUPIN.
Three recommended INCHIRAIZU handle bar, the turndown is easier to facilitate the passage between the tube feet and top handle.
Low SUTANDOOBAHAITO, NOFUTTOKYANKYAN and easy trick.
Domestic DABURUBATETTOCHUBU high quality (made KAISEI) by using the lightness and strength, and balance the flavors and supple ride.
TUBAGRA Riding hard to TUBAGRA number of riders together and after a test to ensure the easy pin geometry skills.
10 10 here to provide choice of frame color pattern.
Despite the complete production, to achieve a relatively reasonable price.
SPEC:
Material: Made KUROMORIPAIPU KAISEI (black MOZU use custom DABURUBATETTOCHUBU)
Weight: 2.3kg
Intergrated Headset (HIDUNSETTO campaign)
BB: Euro type / 68mm shell width
Seat Post: 25.4mm (BMX standard size)
SHITOKURANPU: 28.6mm (BMX standard size)
Brakes: Disc corresponding / V Plus can be installed in the 5,000 yen ※ V pedestal base brake if the brake insert 26-inch wheels are attached to the top of the CHENSUTE. 24 If the wheel is 24 inches lower
Without meat: ¥ 10,000 plus SHIMASU the meat without the head tube and seat tube. And about 100g lighter.
Head Angle: 72 degrees
Seat angle: 75 degrees front-center: 630mm
Rear Center: 345 ~ 365mm (26-inch wheels the best value around 360mm, 24-inch wheels the best value around 350mm)
Standard rear hub: MTB response (135mm/10mm), BMX response (110mm/14mm)
Comes in 8 colours: White
Black (semi gloss)
Coca-Cola Red
Dark Blue
Beige
Green
Light Blue
Orange
Clear Matte
Paintless
2.0 tyre clearence
28 t recommened sprocket
Mathijs- schreef:als er nou een paar honderd man zo'n frame willen, kun je een zeecontainer huren. scheelt weer in de prijs. maar damn 500 voor zo'n 'frampje'?
wilde ik net zeggen en hoeveel dirt/street rijders willen nou zoveel voor een frame neerleggen?BiKeRbOi schreef:Mathijs- schreef:als er nou een paar honderd man zo'n frame willen, kun je een zeecontainer huren. scheelt weer in de prijs. maar damn 500 voor zo'n 'frampje'?
als je aan zoiets begint moet je het beter slim aanpakken en iets meenemen waar je écht geld mee kan verdienen, niet een of ander onderdeeltje (in dit geval een frame) voor een sport die maar weinig mensen doen, maar iets wat echt iedereen wilt kopen
niet veel denk ik, daarom staat er ook ALSde G U R U schreef:wilde ik net zeggen en hoeveel dirt/street rijders willen nou zoveel voor een frame neerleggen?BiKeRbOi schreef:Mathijs- schreef:als er nou een paar honderd man zo'n frame willen, kun je een zeecontainer huren. scheelt weer in de prijs. maar damn 500 voor zo'n 'frampje'?
als je aan zoiets begint moet je het beter slim aanpakken en iets meenemen waar je écht geld mee kan verdienen, niet een of ander onderdeeltje (in dit geval een frame) voor een sport die maar weinig mensen doen, maar iets wat echt iedereen wilt kopen
precies, de gemiddelde dirt/street subforumbezoeker koopt liever 3 paar veel te dure clownschoenen dan dat ie zijn geld opspaart om een kwaliteitsframe te kopen..Mathijs- schreef:niet veel denk ik, daarom staat er ook ALSde G U R U schreef:wilde ik net zeggen en hoeveel dirt/street rijders willen nou zoveel voor een frame neerleggen?BiKeRbOi schreef:
als je aan zoiets begint moet je het beter slim aanpakken en iets meenemen waar je écht geld mee kan verdienen, niet een of ander onderdeeltje (in dit geval een frame) voor een sport die maar weinig mensen doen, maar iets wat echt iedereen wilt kopen. doesn't mather kan beter een container sneakers uit japan/china halen ofso.
geloof me sneakers verkopen als een gek, en het is ook een veel uitgebreider "publiek", plus mensen blijven ze kopen als ze er 1 vet vinden, ondanks dat ze er al 30 hebben staan thuis....de G U R U schreef:precies, de gemiddelde dirt/street subforumbezoeker koopt liever 3 paar veel te dure clownschoenen dan dat ie zijn geld opspaart om een kwaliteitsframe te kopen..Mathijs- schreef:niet veel denk ik, daarom staat er ook ALSde G U R U schreef: wilde ik net zeggen en hoeveel dirt/street rijders willen nou zoveel voor een frame neerleggen?. doesn't mather kan beter een container sneakers uit japan/china halen ofso.