De Tour de France gaat weer bijna beginnen. Al zit ik nog maar weinig (lees de afgelopen 3 jaar niet meer) op de wielrenner blijft de tour toch iets moois hebben. En volg ik die nog graag. (ook ondanks alle doping zaken)
de rest van het wielrennen volg ik maar weinig maar vind het toch leuk om aan een pooltje mee te doen.
Ik heb me ingeschreven op www.tourtoto.net
Dit is een gratis pooltje waar je ook subgroepen aan kan maken.
Ik heb er ook een aangemaakt voor Dirty-pages.
Dus schrijf je ook in en doe mee aan de subgroep 'Dirty-pages'
Tour de France pooltje
Moderator:Beheerders
Life is what happens while you're busy making other plans.
Ondanks de doping ga ook ik de tour weer volgen.
Heb alleen weinig idee wie er serieus hard kan trappen op het moment.
Kan Menchov het nu wel waar maken? Dalen gaat al beter, maar wellicht te vroeg gepiekt?
Amstrong is ie sterk genoeg? Wil ie te graag??
Sastre, waarom niet
Evans, blijft ie bij net niet?
Valverde, pikete te vroeg
Contador, zou me niks verbazen als ie de tour wint
Leipheimer, nee die let te veel op Lance
Outsider:
Andy Schleck, heeft nog niet echt gepiekt dit jaar. Hoe doet ie het in de tijdrit?
Ten Dam, mooie dingen gaan we van hem zien in de bergen
Dekker, kan ie revanche nemen op Rabobank?
Heb alleen weinig idee wie er serieus hard kan trappen op het moment.
Kan Menchov het nu wel waar maken? Dalen gaat al beter, maar wellicht te vroeg gepiekt?
Amstrong is ie sterk genoeg? Wil ie te graag??
Sastre, waarom niet
Evans, blijft ie bij net niet?
Valverde, pikete te vroeg
Contador, zou me niks verbazen als ie de tour wint
Leipheimer, nee die let te veel op Lance
Outsider:
Andy Schleck, heeft nog niet echt gepiekt dit jaar. Hoe doet ie het in de tijdrit?
Ten Dam, mooie dingen gaan we van hem zien in de bergen
Dekker, kan ie revanche nemen op Rabobank?
Volgens mij mag Valverde niet dit jaar, omdat hij geschorst is door het Italiaans Olympisch comité en dus niet over Italiaans grondgebied mag gaan. Laat nou net de Tour een stukje door Italië rijden.
Contador heeft een goede hulp aan Armstrong en consorten. Armstrong die ik erg sterk vond rijden in de Giro, hij werd iedere dag beter. Evans en Menchov vind ik eigenlijk saaie renners, al heeft Menchov wel een verdraaid goeie Giro gereden, waarschijnlijk beide goed voor een top 5 klassering.
Zou er weer eens een Nederlands succes in de pijplijn zitten? Ten Dam reed een erg sterk tijdens de Giro, een waardige hulp voor Menchov. Al denk ik niet dat hij snel de kans krijgt om voor eigen succes te gaan. Dekker heeft nog niets spectaculairs laten zien dit voorjaar, wel een paar keer in een finale meegereden. Maar het supertalent dat hij was voor de hele Rabobank strijd, heb ik al een tijdje niet meer gezien. Misschien moest hij zich weer eens wat meer focussen op het fietsen i.p.v. glamour. Terpstra vind ik op dit moment een geschikte kandidaat om voor succes te gaan zorgen.
Kortom genoeg om de tour weer te volgen dit jaar, met als toefje op het toetje: de Ventoux. Nog meer dp-ers die naar de Ventoux afdalen om de tour en hopelijk de ontknoping te volgen?
mzzl
Gène
Contador heeft een goede hulp aan Armstrong en consorten. Armstrong die ik erg sterk vond rijden in de Giro, hij werd iedere dag beter. Evans en Menchov vind ik eigenlijk saaie renners, al heeft Menchov wel een verdraaid goeie Giro gereden, waarschijnlijk beide goed voor een top 5 klassering.
Zou er weer eens een Nederlands succes in de pijplijn zitten? Ten Dam reed een erg sterk tijdens de Giro, een waardige hulp voor Menchov. Al denk ik niet dat hij snel de kans krijgt om voor eigen succes te gaan. Dekker heeft nog niets spectaculairs laten zien dit voorjaar, wel een paar keer in een finale meegereden. Maar het supertalent dat hij was voor de hele Rabobank strijd, heb ik al een tijdje niet meer gezien. Misschien moest hij zich weer eens wat meer focussen op het fietsen i.p.v. glamour. Terpstra vind ik op dit moment een geschikte kandidaat om voor succes te gaan zorgen.
Kortom genoeg om de tour weer te volgen dit jaar, met als toefje op het toetje: de Ventoux. Nog meer dp-ers die naar de Ventoux afdalen om de tour en hopelijk de ontknoping te volgen?
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!