JJ
Moderators:JJ, Beheerders
Klasse Willy, dan neem ik mijn hamer mee en breek de tent af als een aannemer.willem12 schreef:Deze jongen gaat zo hardmateis schreef:-Fluit onwillekeurig het derde nummer van de laatste cd van de Jeugd van Tegenwoordig-willem12 schreef:De mooiste, beste en hardste mannen zie je vanaf 09:30h.
Thanks voor de tips!JeroenK schreef:Bij de verkenning van gisteren was er niemand bij van de 1-speed fractie hè? Het zou kunnen, maar die heb ik dan niet gezien, omdat die meteen gelost is misschien. Je was niet de enige geweest...
Bij deze dan de tip om bij twijfel over je verzet gewoon eentje lichter te kiezen. Het is een en al op en af, nog meer dan vorig jaar.
De voornaamste wijzigingen: In de startronde ga je nog de lange grindklim op, 2x zelfs, bij de 1e keer linksaf voor een mini-rondje en de 2e keer rechtsaf. In de volgende ronden ga je halverwege de grindklim rechts omhoog en rij je een nieuwe klim links van de groene bedstee. Daarna daal je weer af naar de grindklim en pak je daar het resterende stuk van. In de ronde zit een extra klim over een pas gekapt stuk bos die erg moeilijk loopt en er is een extra klim, net voor de mulle steile klim die er vorige jaren ook al in zat.
Iemand telde 180-200hm per ronde. Monteer maar iets lichts of kom met wandelschoenen.
Race Kings, prima. Heel geschikt voor de voornamelijk hardpack / beetje gras / beetje zand / beetje verharde ondergrond.mateis schreef:Ow...![]()
Ik heb nu Racekings gestoken, is dat wat? Ik ben daar nog nooit geweest, maar als er veel los grind ligt in klimmen (meer dan Arnhem?), dan is dat ms suboptimaal? Anderzijds - mul zand.
Verkennen is een gearie dingetje. Als je maar 1 versnelling gebruikt dan is die per definitie goed genoeg en dus het parcours per definitie te doen met die versnelling. Gewoon kwestie van mentaal overwicht. Mind over matter.JeroenK schreef:Bij de verkenning van gisteren was er niemand bij van de 1-speed fractie hè?
Toch geen schrik (ik kijk mijn koers op de belgische TV), door de review van JeroenKwictor schreef:Hoi Ott,
Ik skip waarschijnlijk. Als ik überhaupt kom pak ik de gearie + camelbak wel.Maar enorme dank voor het aanbod!!!