lange balhoofd spacers
Moderator:Beheerders
bestaan er lange balhoofdspacers van 50 a 60 mm?
ik kan er wel een hele stapel tussen doen maar dat is (nog) minder mooi
ik kan er wel een hele stapel tussen doen maar dat is (nog) minder mooi
- didadunlop
Nah als je houding goed is ga je natuurlijk niet zomaar een stukje van je stuurbuis afzagen..De langste balhoofd spacer die ik gebruik is 2.5 cm. Kun je anders niet een gedeelte van je stuurbuis afzagen!!!!
Groeten uit Zwolle

Misschien een idee om bij de lokale alu boer te kijken wat ze hebben liggen?
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Maar dan is je frame lengte toch al niet goed.didadunlop schreef:Nah als je houding goed is ga je natuurlijk niet zomaar een stukje van je stuurbuis afzagen..De langste balhoofd spacer die ik gebruik is 2.5 cm. Kun je anders niet een gedeelte van je stuurbuis afzagen!!!!
Groeten uit Zwolle![]()
Misschien een idee om bij de lokale alu boer te kijken wat ze hebben liggen?

go big and take your time to do that.
Het is vooral belangrijk wat IK wil met MIJN frame
En Dida weet prima wat hij met zijn frames wilt.
Balhoofdbuis afzagen? Natuurlijk maar wel op de lengte die ik wil hebben en niet afhankelijk van beschikbare spacers.
die van crc zijn carbon/te kort/1 1/8 dus helaas niet bruikbaar.
zal dus een maatwerk spacer worden (1 inch in alu)

Balhoofdbuis afzagen? Natuurlijk maar wel op de lengte die ik wil hebben en niet afhankelijk van beschikbare spacers.
die van crc zijn carbon/te kort/1 1/8 dus helaas niet bruikbaar.
zal dus een maatwerk spacer worden (1 inch in alu)
- didadunlop

Ey bij de gemiddelde ijzerboer hebben ze gewoon een 90graden zaag dus vlak hoeft geen probleem te zijn. Ik zou daar gewoon even binnenlopen.
Misschien zelfs even laten nadraaien op een draaibank om ze echt vlak te krijgen.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Beste Mrtn rider, wat dat ook inhoud.Mrtnrider schreef:Hou kun jij dat nu zeggen zondat dat je iets weet over zijn lengte, zijn frame en zijn voorkeuren?Dida weet echt waar hij het over heeft...
Wat lief van je dat je het voor je beste vriendje opneemt

Groeten uit Zwolle
Om niet het topic te vervuilen even een PB:)daveneef schreef:Beste Mrtn rider, wat dat ook inhoud.Mrtnrider schreef:Hou kun jij dat nu zeggen zondat dat je iets weet over zijn lengte, zijn frame en zijn voorkeuren?Dida weet echt waar hij het over heeft...
Wat lief van je dat je het voor je beste vriendje opneemt. No disrespect Dida, maar neem van mij aan dat ik ook alleen maar goede bedoelingen heb ten opzichte van dit probleem.
Groeten uit Zwolle
Owja, ken Dida niet persoonlijk;)
Yep persoonlijk bericht ontvangen het is goed en het zal nog beter worden.Mrtnrider schreef:Om niet het topic te vervuilen even een PB:)daveneef schreef:Beste Mrtn rider, wat dat ook inhoud.Mrtnrider schreef:Hou kun jij dat nu zeggen zondat dat je iets weet over zijn lengte, zijn frame en zijn voorkeuren?Dida weet echt waar hij het over heeft...
Wat lief van je dat je het voor je beste vriendje opneemt. No disrespect Dida, maar neem van mij aan dat ik ook alleen maar goede bedoelingen heb ten opzichte van dit probleem.
Groeten uit Zwolle
Owja, ken Dida niet persoonlijk;)
Ride one. respect Mrtnrider