street bike advies, mag dicht
Moderator:Beheerders
-
Hey jongens,
ik ben lekker aant streeten op mn planet x bommer, maar wil wat anders.
Ik wil een street/trial bike gaan opstellen, ik vroeg me af welke frames er een beetje geschikt zijn voor street/trial.
Ik zoek iets in de ricting van inpired fourplay, echo urban.
Ik wil met 24" wielen gaan rijden.
En verdere tips om een leuke street/trial op te bouwen zijn altijd welkom.
En oja, weet iemand een goede schijfrem (achter), die een beetje goed blokeerd. Want dan kan ik mn planet gewoon street afmonteren omdat hij geen bevestigingspunt vor velgremmen heeft.
gr. dexter
ik ben lekker aant streeten op mn planet x bommer, maar wil wat anders.
Ik wil een street/trial bike gaan opstellen, ik vroeg me af welke frames er een beetje geschikt zijn voor street/trial.
Ik zoek iets in de ricting van inpired fourplay, echo urban.
Ik wil met 24" wielen gaan rijden.
En verdere tips om een leuke street/trial op te bouwen zijn altijd welkom.
En oja, weet iemand een goede schijfrem (achter), die een beetje goed blokeerd. Want dan kan ik mn planet gewoon street afmonteren omdat hij geen bevestigingspunt vor velgremmen heeft.
gr. dexter
Laatst gewijzigd door puch dexter op do sep 24, 2009 1:50 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
hm, ja oke. En verder nog andere frames?
Ik zat te denken om mijn planet x gewoon street op te bouwen, maar er kan geen hydrolische velg rem op achter, en mijn hayes schijf laat nog wel eens de wensen over.
Weet iemand dus nog of er ook een beetje goede schijfremmen zijn die een beetje lekker blokeren?
Ik zat te denken om mijn planet x gewoon street op te bouwen, maar er kan geen hydrolische velg rem op achter, en mijn hayes schijf laat nog wel eens de wensen over.
Weet iemand dus nog of er ook een beetje goede schijfremmen zijn die een beetje lekker blokeren?
-
oh, sry nee heb de Hayes Stroker Ryde Disc V7. Blokjes zijn nog 90 %, ontluchting is pas gedaan. Voor wheelies, gewoon rijden en mtbén remt hij nog altijd super, maar met dat trial oefenen wil hij nog wel eens niet goed blokeren, natuurlijk ook omdat ik nog oefen en nog niet over de goeie techniek etc beschik. Mja, van die rem zie ik dat dan nog wel. Ik denk dat ik gewoon mn bommer tot street ga ombouwen en er dan nog een betere achterrem opzet.
Topic mag van mij dicht, bedankt voor alle reacties!
Topic mag van mij dicht, bedankt voor alle reacties!