verzet NKSS 2009
Moderators:JJ, Beheerders
Bij het lezen van de titel van dit topic dacht ik dat het zondag verzet was naar een andere datum..
Eigenwijze veldwurmen! Al dit gefitfuck gaat toch nergens over mensen. Iedere beetje ontwikkelde singlespeeder weet dat een tandje meer of minder geen zak uitmaakt. Jullie moeten gewoon meer rood vlees eten en bier zuipen, later naar bed gaan en vooral nog meer online rondhangen.
Ik wil dat jullie onmiddelijk ophouden je zo vervelend te gedragen. Ik vind het bijna niet leuk meer op mijn favoriete forum als ik al dat gelul steeds zie. O wacht dit is natuurlijk een manier om singlespeeden exclusief te houden.. slim.. dan blijf je bijzonder! Geen hond met gezond verstand die hier bij wil horen.
Het is niet raar ook dat de AOW leeftijd omhoog moet....
Schande
(ik bedoel, geeft niks jongens, gewoon lekker jezelf blijven)
Eigenwijze veldwurmen! Al dit gefitfuck gaat toch nergens over mensen. Iedere beetje ontwikkelde singlespeeder weet dat een tandje meer of minder geen zak uitmaakt. Jullie moeten gewoon meer rood vlees eten en bier zuipen, later naar bed gaan en vooral nog meer online rondhangen.
Ik wil dat jullie onmiddelijk ophouden je zo vervelend te gedragen. Ik vind het bijna niet leuk meer op mijn favoriete forum als ik al dat gelul steeds zie. O wacht dit is natuurlijk een manier om singlespeeden exclusief te houden.. slim.. dan blijf je bijzonder! Geen hond met gezond verstand die hier bij wil horen.
Schande

If you're a gangster... what are you doing in show business?
En wat te denken van al die mensen die mij grof geld hebben geboden om een SRM-analyse te kunnen doen van de klimmen daar, om op strikt wetenschappelijke basis het aller-allerbeste verzet te kiezen!?YBOT schreef:Bij het lezen van de titel van dit topic dacht ik dat het zondag verzet was naar een andere datum..
Schande

Verzet maak ik me nooit druk om. Altijd dezelfde. That's the point: 1 verzet. Indien niet belachelijk is't goed genoeg.
Te zwaar? Op het vlakke snel.
Te licht? Op de klimmen snel.
Precies goed? Nee.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Alle Noord Hollanders Strand banden
Alle Randstedelingen anti lek banden
Alle Friezen Klei banden
Alle limbo's stickie banden
Alle polderlingen zwembanden
Alle brabo's familiebanden
Alle meelopers Nobby Nick voor en Racing Ralph achter
En de rest wat er nu op zit..
JJ
Alle Randstedelingen anti lek banden
Alle Friezen Klei banden
Alle limbo's stickie banden
Alle polderlingen zwembanden
Alle brabo's familiebanden
Alle meelopers Nobby Nick voor en Racing Ralph achter
En de rest wat er nu op zit..
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
Don't mention the war! http://www.youtube.com/watch?v=vgAi7DYHA94De Lars Cuevas schreef:@Ybot: ik wil je plezier niet bederven ofzo, maar ik heb gehoord dat de opa van Mega Mindy fout was in de oorlog...
Maar serieus Lars... Mindy's opa is een uitvinder, dat weet elke halve gare.
If you're a gangster... what are you doing in show business?