Weet ook iemand om het filmpje van TMF ook later online te kijken is? Want ik kan het niet zien i.v.m school/werk .
Moderator:Beheerders
Ik wil er eigenlijk niet op reageren maar ja..Daniel air schreef:Het gaat er niet om dat hij niet wil winnen, maar om dan andere expres in de weg te gaan rijden, zodat Martijn op zijn gemak kan winnen wat van te voren is afgesproken gaat mij wel wat te ver.
zie hier:Rinse Appelstroop schreef: Dagblad van het Noorden - Editie Stad
In het dagblad van het Noorden - Editie Stad zal aanstaande maandag 5 oktober in het sportkatern aandacht worden besteed aan het Nederlands Kampioenschap Fourcross.
www.dvhn.nl
Niet willen is inderdaad het verkeerde woord. Ik snap ook wel dat je zou willen winnen en ik wist ook wel dat het vanwege de sponsor was.Wiggy schreef:Ik wil er eigenlijk niet op reageren maar ja..Daniel air schreef:Het gaat er niet om dat hij niet wil winnen, maar om dan andere expres in de weg te gaan rijden, zodat Martijn op zijn gemak kan winnen wat van te voren is afgesproken gaat mij wel wat te ver.
Ten eerste vond ik het cool dat het een avond wedstrijd was, gaf een apart sfeertje aan het evenement.
Maar om terug te komen op het niet WILLEN winnen verhaal van Daniel.
Je ziet het verkeerd ik wil wel graag winnen maar ik mag het niet. Als ik kampioen wordt moet ik een boete betalen aan mijn sponsor. Aangezien 4-cross mijn inkomen is wil ik geen ruzie met mijn werkgever. Dus helaas moet ik dan voor de 2e plek strijden. Dat is ook voor mij kut, want als je aan de plank staat wil je winnen! Denk dat de UCI hier de grootste boosdoener is met de belachelijke landenshirt regel.
Daarnaast krijg je bij het NK punten voor de wereldranglijst, voor mij was het dus wel belangrijk om 2e te worden om zo nog de nodige punten te scoren voor de wereldranglijst.
Helaas voor jou (Daniel), stond je aan in de finale aan de binnenkant van mij, de makkelijkste optie voor mij was om de gene die aan mijn binnenzijde stonden te blokkeren om zo nummer 4 voorbij te laten te gaan en zo als 2e na beneden te rijden.
Maar laten we er niet zon drama van maken, je had gewoon moeten zorgen dat je kopstart had, om dan als 1e de eerste bocht in te duiken en vervolgens weg te rijden bij de rest enzo de winst te pakken.
Het is makkelijk om effe op het forum iets te schrijven en mij zwart te maken, maar je moet denk gewoon iets harder trainen en dan komen de resultaten er ook wel.
Misschien is het beter, wanneer de regel van het landenshirt niet aangepast wordt, dat ik bij het volgende NK maar niet van start ga. Zou ik zelf wel jammer vinden, want ik vind het wel cool om lekker met de nederlandse 4crossers een wedstrijd te rijden.
Groeten
Joost
Iedereen kan RTV Noord zien op www.rtvnoord.nl (wordt nog tot 21.00u herhaald) en zal binnenkort op www.bikepark.nl ook terug te zien zijn!Free-Wheelz schreef:Ik weet niet wie van jullie allemaal TV Noord kunnen zien maar dat was een beduidend beter filmpje.. Wellicht omdat mijn hoofd daar niet in voor komt.
Thanks voor de opkomst allemaal en op naar volgend jaar..
Overigens kan er natuurlijk nog het hele jaar gefietst worden..
Martijn
waar is die film dan te vindenRinse Appelstroop schreef:Iedereen kan RTV Noord zien op www.rtvnoord.nl (wordt nog tot 21.00u herhaald) en zal binnenkort op www.bikepark.nl ook terug te zien zijn!Free-Wheelz schreef:Ik weet niet wie van jullie allemaal TV Noord kunnen zien maar dat was een beduidend beter filmpje.. Wellicht omdat mijn hoofd daar niet in voor komt.
Martijn
Voor het verslag van oog tv geldt hetzelfde verhaal: www.oogtv.nl
http://www.rtvnoord.nl/streaming/streamingtv1.asp (tot 21.00u) en binnenkort op uitzendinggemist!Pieter en zijn V10 schreef:waar is die film dan te vindenRinse Appelstroop schreef:Iedereen kan RTV Noord zien op www.rtvnoord.nl (wordt nog tot 21.00u herhaald) en zal binnenkort op www.bikepark.nl ook terug te zien zijn!Free-Wheelz schreef:Ik weet niet wie van jullie allemaal TV Noord kunnen zien maar dat was een beduidend beter filmpje.. Wellicht omdat mijn hoofd daar niet in voor komt.
Martijn
Voor het verslag van oog tv geldt hetzelfde verhaal: www.oogtv.nl
Wolrd Cup in Houffa rijden komend jaar!Cees Chase schreef:Lekker gereden zaterdag, alleen geen idee wat ik met al die UCI punten moet![]()
Jammer overigens van de Finale elite men. Joost kan er niks aan doen dat ie niet mag winnen, wel balen voor Daniel natuurlijk.
Mooie foto's gezien, en hopen tot volgend jaar!
Idee voor een vaste rijders-avond ligt er al, uitvoering zal alleen nog even blijven wachten tot het voorjaar (ivm vroeg donker).fon-yi schreef:hey jongens het lijkt mij leuk om eens met veel jongens een beetje vrij te rijden op de baan lijkt het nog meer van jullie een goed plan dan moeten we maar een keertje even wat afspreken met wat mensen en dan lekker een dag lang rijden met wat meer rijders ik hoor wel wat mensen er van denken
groeten. fon-yi
Vanaf komend jaar is het verplicht om de trui te dragen tijdens alle officiële wedstrijden. Dat is een wijziging in de regel. Het is nu in Engeland zo dat de regels bekend zijn gemaakt nadat het Nationaal kampioenschap daar verreden is.Metatron schreef:Volgens mij mag je de kampioensschapstrui dragen en is het niet verplicht. Maar helemaal zeker weet ik dat niet. Als je hem dan toch wilt dragen is het wel zo dat de sponsoruitingen op de trui aan bepaalde voorwaarden/afmetingen moet voldoen.
oke dat is wel tegek maar als er nog rijders zijn die in het weekend willen rijden en geen andere mensen hebben ik woon 5 min van de baan vandaan en ben altijd wel in voor een dagje rijden !!!sneeuwpop schreef:Idee voor een vaste rijders-avond ligt er al, uitvoering zal alleen nog even blijven wachten tot het voorjaar (ivm vroeg donker).fon-yi schreef:hey jongens het lijkt mij leuk om eens met veel jongens een beetje vrij te rijden op de baan lijkt het nog meer van jullie een goed plan dan moeten we maar een keertje even wat afspreken met wat mensen en dan lekker een dag lang rijden met wat meer rijders ik hoor wel wat mensen er van denken
groeten. fon-yi