Nog 3 keer lekker lang op fiets !!

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo sep 23, 2009 8:58 pm

Hups vervoer naar Wasgau geregeld..:D
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

willem12

Bericht door willem12 » wo sep 30, 2009 8:00 am

Afbeelding

Soms gaat het mis, erg mis. Mijn fietsagenda heeft hoge prioriteit, maar niet altijd. Ik ga het niet redden om zaterdag ochtend in Wasgau aan de start te staan.....Ik hoop dat diegene die wel gaan een leuke rit hebben, ik had me erop verheugd.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl

bert
Contacteer:

Bericht door bert » wo sep 30, 2009 10:46 am

Gelukkig zijn er alternatieven voor die lieden voor wie vrijdagmiddag spijbelen en zaterdag fietsen geen optie is.

Afspraak op zondag 11 oktober om 8:00 uur in de voetbalkantine bij het terrain de foot FCSoumagne aan rue Ladrie te Soumagne (tussen Luik en Verviers) op 2 uurtjes rijden vanuit Midden-Nederland.

Nous cherchons des amis cyclistes qui veulent rouler et jouer avec nous.

cliquez ici: http://www.cchawy.be/vttsoum.pdf
et ici: http://www.cchawy.be/infosupp.pdf

"Randonnées VTT de 42, 30 ou 20 kilomètres. Départs rue Ladrie à Soumagne de 8 h 30 à 10 heures ...en savoir plus. "La Bataille de LA MAGNE" 42km: la randonnée!!! - Dénivelé de 1950 m, un mélange de tout ce qu'il y a moyen de trouver sur un parcours technique (passage sur 200 marches d'escaliers) passages rapides, lents, bois, sous-bois, chemins, …
Humps are for camels

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo okt 07, 2009 6:31 pm

Zijn er nog meer Wasgau gangers?

Tot nu toe is de teller:

- Sneeuwpop
- DiDa
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Plaats reactie