Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl
Moderators:JJ, Beheerders
-
ott
Bericht
door ott » wo okt 21, 2009 7:58 am
Erikje schreef:Crisis, vandaar ook die mooie prijs zodat het ook voor jou bereikbaar wordt..
Tsja, wat gaat het worden, een 29'er maar welke? In de tussentijd een Karate Monkey denk ik om goed dingen te overwegen
moet nog gespaard worden, kan ik de racer en de cx erop inruilen?

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
-
Erikje - Berichten:2037
Bericht
door Erikje » wo okt 21, 2009 8:06 am
Nah... nee. Krijg Ãk ruzie thuis
-
JJ
- Forumbeheerder
-
Contacteer:
Bericht
door JJ » wo okt 21, 2009 8:53 am
Nu doe je net of een Karate Monkey alleen goed is als tussenoplossing. Ik ken mensen die al jaren op een Monkey rijden en niks anders willen. Volgens mij zou jij ook met een Ti custom niet al te lang doen, je hebt een soort rusteloosheid die zich uit in fietsen, wat is dat toch
JJ
-
Bericht
door Erikje » wo okt 21, 2009 9:02 am
JJ schreef:Nu doe je net of een Karate Monkey alleen goed is als tussenoplossing. Ik ken mensen die al jaren op een Monkey rijden en niks anders willen. Volgens mij zou jij ook met een Ti custom niet al te lang doen, je hebt een soort rusteloosheid die zich uit in fietsen, wat is dat toch
JJ
Om eerlijk te zijn, Ti is inderdaad hetgeen waar ik aan zit te denken... en een Karate Monkey zou een financieel verantwoordelijk verhaal zijn om uit te vinden welke bike ik het lekkerst vond in mijn hele leven en tijd te overbruggen. En voor jouw info, dat is/was nog steeds de Singular Swift.....
En nou weet ik dat er iets in Italië gebakken wordt in de vorm van Singular's..
Het is overigens wél zo dat als ik de ruimte had gehad ik heel wat fietsen had gehouden....
-
mateis - Berichten:1354
Bericht
door mateis » wo okt 21, 2009 9:07 am
Ssssht.. Niet zeggen, JJ. Bovendien: herken je het niet een beetje bij jezelf?
Waar het uiteindelijk op aan komt is dat Erikje steeds de dingen koopt die wij op termijn ook willen hebben. Dat moet mogelijk zijn, want zijn fietsensmaak gaat een aardig eindje mijn kant op.

-
Bericht
door Erikje » wo okt 21, 2009 9:11 am
Weet je al een datum Mateis?