Fox40 203mm schijfrem adapter voor formula mega/the one

Plaats hier een bericht wanneer je op zoek bent naar een fiets of onderdeel.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
xRemcox
Fox40 203mm schijfrem adapter voor formula mega/the one

Bericht door xRemcox » do okt 29, 2009 8:24 am

Zoals de titel het zegt.. Ik heb nu een hayes adapter en deze pakt de schijf niet mooi.

En nieuw moeten ze 45e kosten en dat is me voor een adapter iets te gortig...

freeko

Bericht door freeko » do okt 29, 2009 12:22 pm

Staat me iets van bij dat je een tijdje geleden om een pm naar pm 203 mm adapter vroeg.Die heb ik nog wel voor je(had ik toen ook al gepost)Heb een Hayes en een Hope.Deze zijn in princiepe kwa maatvoering exact hetzelfde.Heb hier ook een originele van Formula(zit op mijn fiets en verkoop ik dus niet) maar die is ook hetzelfde als de andere twee.Een hayes remklauw is volgens mij niet veel anders als een formula.
Adapter is naar pm heb ik niet voor je.

xRemcox

Bericht door xRemcox » vr okt 30, 2009 8:21 pm

freeko schreef:Staat me iets van bij dat je een tijdje geleden om een pm naar pm 203 mm adapter vroeg.Die heb ik nog wel voor je(had ik toen ook al gepost)Heb een Hayes en een Hope.Deze zijn in princiepe kwa maatvoering exact hetzelfde.Heb hier ook een originele van Formula(zit op mijn fiets en verkoop ik dus niet) maar die is ook hetzelfde als de andere twee.Een hayes remklauw is volgens mij niet veel anders als een formula.
Adapter is naar pm heb ik niet voor je.
klopt inderdaad, maar ik heb een andere vork en die heeft een is aansluiten, alleen ik heb nu 1 van hayes, maar die past niet helemaal lekker...

Plaats reactie