Zoals de titel het zegt.. Ik heb nu een hayes adapter en deze pakt de schijf niet mooi.
En nieuw moeten ze 45e kosten en dat is me voor een adapter iets te gortig...
Fox40 203mm schijfrem adapter voor formula mega/the one
Moderator:Beheerders
Staat me iets van bij dat je een tijdje geleden om een pm naar pm 203 mm adapter vroeg.Die heb ik nog wel voor je(had ik toen ook al gepost)Heb een Hayes en een Hope.Deze zijn in princiepe kwa maatvoering exact hetzelfde.Heb hier ook een originele van Formula(zit op mijn fiets en verkoop ik dus niet) maar die is ook hetzelfde als de andere twee.Een hayes remklauw is volgens mij niet veel anders als een formula.
Adapter is naar pm heb ik niet voor je.
klopt inderdaad, maar ik heb een andere vork en die heeft een is aansluiten, alleen ik heb nu 1 van hayes, maar die past niet helemaal lekker...freeko schreef:Staat me iets van bij dat je een tijdje geleden om een pm naar pm 203 mm adapter vroeg.Die heb ik nog wel voor je(had ik toen ook al gepost)Heb een Hayes en een Hope.Deze zijn in princiepe kwa maatvoering exact hetzelfde.Heb hier ook een originele van Formula(zit op mijn fiets en verkoop ik dus niet) maar die is ook hetzelfde als de andere twee.Een hayes remklauw is volgens mij niet veel anders als een formula.