Giant Proto DH
Moderator:Beheerders
- Jean-Pierre
Nee, Maarten heeft een sneltrein gekopt waardoor hij ook een kromme onderbuis heeft...Stillridingbmx schreef:Ja maar dat heeft jou gezicht ook.Mrtnrider schreef:Ziet er een beetje uit alsof hij tegen een muur is gereden, en dat de onderbuis toen een beetje is dubbel gevouwen...
Of kwam dat doordat je m tussen je matras en je boxspring stopt?

@JP: Dat babyface van jou heeft nog niet eens de wind gevoeld volgens mij...trixie24 schreef:Nee, Maarten heeft een sneltrein gekopt waardoor hij ook een kromme onderbuis heeft...Stillridingbmx schreef:Ja maar dat heeft jou gezicht ook.Mrtnrider schreef:Ziet er een beetje uit alsof hij tegen een muur is gereden, en dat de onderbuis toen een beetje is dubbel gevouwen...
Of kwam dat doordat je m tussen je matras en je boxspring stopt?

@Trixie: Jep, dat is hem
Goed, je bent duidelijk geen Giant en Specialized fan, maar vind je kritiek totaal niet onderbouwd. Waarom is deze Giant en ook Specialized rommel??illuminatastigmata schreef:Dav3 schreef:ma zo slecht kan het toch niet zijn hé
Nou.....als de PRO-EXPERTS het hier op DP niet bij het rechte eind hebben weet ik het niet meer hoor.......DP is op DH-gebied(èn op à lle andere gebied ook trouwens)DÈ REFERENTIE als je het nog niet wist.......
Voordat ik wat koop vraag ik meestal eerst even op DP wat men er van vindt.....
Vooral de kleur en styling zijn zèèr belangrijk,evenals of het merk wel stylish-verantwoord is.
Giant,Specialized en andere eenheidsworst is UITERAARD allemaal ROMMEL,hoewel de DEMO nu niet meer omdat de meest onsympatieke wereldkampioen OOIT er nu op rijdt.
Nee.....FOES,INTENSE en SANTA CRUZ....da's pas materiaal......Maar PAS OP!!!!
Het MOET afgemonteerd zijn met FOX,XO òf MINIMAAL XTR,DEEMAXEN en verder de duurste RACEFACE rommel,anders zijn de kwaliteit,en de daarbij horende rij-eigenschappen gewoon hopeloos......en op je muttert een TLD,de rest is bras![]()
Tssss,dat weet toch iedereen man......tjonge jonge....een Giant.....tssss,echt ROMMEL!!!!
Kijk eens goed naar de nieuwe Giant. Alleen het frame is van Giant, de rest is gewoon allemaal ingekocht. Als er ipv een Giant logo Foes of Santa Cruz op had gestaan was het ineens wel een goede fiets geweest? Nee, kom nou eens met goed onderbouwde kritiek voordat je een fiets compleet afkraakt puur op basis van de merknaam.
Eigenlijk zou je zo'n fiets pas mogen beoordelen als je er zelf op gefietst hebt.
Goed, jij weet duidelijk niet wat sarcasme is.Butch schreef:Goed, je bent duidelijk geen Giant en Specialized fan, maar vind je kritiek totaal niet onderbouwd. Waarom is deze Giant en ook Specialized rommel??illuminatastigmata schreef:Dav3 schreef:ma zo slecht kan het toch niet zijn hé
Nou.....als de PRO-EXPERTS het hier op DP niet bij het rechte eind hebben weet ik het niet meer hoor.......DP is op DH-gebied(èn op à lle andere gebied ook trouwens)DÈ REFERENTIE als je het nog niet wist.......
Vooral de kleur en styling zijn zèèr belangrijk,evenals of het merk wel stylish-verantwoord is.
Giant,Specialized en andere eenheidsworst is UITERAARD allemaal ROMMEL,hoewel de DEMO nu niet meer omdat de meest onsympatieke wereldkampioen OOIT er nu op rijdt.
Het MOET afgemonteerd zijn met FOX,XO òf MINIMAAL XTR,DEEMAXEN en verder de duurste RACEFACE rommel,anders zijn de kwaliteit,en de daarbij horende rij-eigenschappen gewoon hopeloos......en op je muttert een TLD,de rest is bras![]()
Tssss,dat weet toch iedereen man......tjonge jonge....een Giant.....tssss,echt ROMMEL!!!!
Kijk eens goed naar de nieuwe Giant. Alleen het frame is van Giant, de rest is gewoon allemaal ingekocht. Als er ipv een Giant logo Foes of Santa Cruz op had gestaan was het ineens wel een goede fiets geweest? Nee, kom nou eens met goed onderbouwde kritiek voordat je een fiets compleet afkraakt puur op basis van de merknaam.
Eigenlijk zou je zo'n fiets pas mogen beoordelen als je er zelf op gefietst hebt.
Ik weet niet of zijn verhaal sarcastisch bedoeld was? Lijkt mij een duidelijke mening die hij heeft en dat mag ook.Mrtnrider schreef:Goed, jij weet duidelijk niet wat sarcasme is.Butch schreef:Goed, je bent duidelijk geen Giant en Specialized fan, maar vind je kritiek totaal niet onderbouwd. Waarom is deze Giant en ook Specialized rommel??illuminatastigmata schreef:
Enne...opinions are like assholes, everybody's got one.

Nog wezen biken afgelopen weekend bij Filthy Trails?
Zijn mening is dat op dp een hele boel onzin staat van mensen die er niks van af weten.Butch schreef:Ik weet niet of zijn verhaal sarcastisch bedoeld was? Lijkt mij een duidelijke mening die hij heeft en dat mag ook.Mrtnrider schreef:Goed, jij weet duidelijk niet wat sarcasme is.Butch schreef: Goed, je bent duidelijk geen Giant en Specialized fan, maar vind je kritiek totaal niet onderbouwd. Waarom is deze Giant en ook Specialized rommel??
Enne...opinions are like assholes, everybody's got one.![]()
Nog wezen biken afgelopen weekend bij Filthy Trails?
Gast, wil je de 2500 berichten zo snel mogelijk vol krijgen of hoe zit dat, als je niets normaals te melden hebt, zeg dan niets.Stillridingbmx schreef:Ja maar dat heeft jou gezicht ook.Mrtnrider schreef:Ziet er een beetje uit alsof hij tegen een muur is gereden, en dat de onderbuis toen een beetje is dubbel gevouwen...
Support by www.everyday26.de & www.bike-sport-muenchen.de/
+1, ik erger me ook wel meer en meer aan dergelijke posts hier. Het lijkt erop dat het niveau van sommige mensen nog altijd zakt...npj schreef:Gast, wil je de 2500 berichten zo snel mogelijk vol krijgen of hoe zit dat, als je niets normaals te melden hebt, zeg dan niets.Stillridingbmx schreef:Ja maar dat heeft jou gezicht ook.Mrtnrider schreef:Ziet er een beetje uit alsof hij tegen een muur is gereden, en dat de onderbuis toen een beetje is dubbel gevouwen...
Heeft ronde wielen
- Jean-Pierre
edit, ik stuur jou wel een pb. Want je vind het onzinnig om bepaalde dingen hier te hebben. Doe het dan zelf ook niet.npj schreef:Gast, wil je de 2500 berichten zo snel mogelijk vol krijgen of hoe zit dat, als je niets normaals te melden hebt, zeg dan niets.Stillridingbmx schreef:Ja maar dat heeft jou gezicht ook.Mrtnrider schreef:Ziet er een beetje uit alsof hij tegen een muur is gereden, en dat de onderbuis toen een beetje is dubbel gevouwen...
- redoutterider