rinus schreef:Naar aanleiding van het single speed cyclo crossen topic heb ik een beetje zitten brain stormen en vond ik bij on one de nieuwe Il Pompino in een geweldig bruine kleurstelling !
http://www.on-one-shop.co.uk/acatalog/O ... o_550.html
nu lees ik dat er maximaal 32 mm bandjes ingaan

.
ik zou toch graag cyclo crossen met racing ralph 35 mm.
Zijn er mensen hier die weten hoe dat zit ?
Zit verder ook een beetje met de maat L of XL.
Ik weet dat je voor een crosser een iets kortere boven buis moet nemen, maar ben een beetje bang dat het balhoofd een beetje te laag komt.
Hoop dat er wat Il Pompino ervarings deskundigen hier iets zinnigs over te melden hebben.
gr Rinus
Ik heb achter 35mm FastFred in Pompino's gehad, maar dat waren nog oude blauwe. Misschien dat het niet helemaal naar voren kan, maar kan dat schelen. De Kaffenback was wel stupide kort, daar past hoogstens een 30mm met laag profiel
Geen idee of ze intussen al kans gezien hebben dat te verbeteren of te verkloten
De maten zijn op engelse leest geschoeid, voor een Nederlands postuur zou ik een XL hoogstens large *) noemen
Een singlespeed mag best wat langer zijn om te voorkomen dat je vooroverhangend het achterwiel er onder uit trapt
*) om een of andere onnavolgbare reden heb ik hier nog steeds pompino's in de kindermaat small liggen