29" Gallery
Moderators:JJ, Beheerders
-
-
pieterp schreef: Als het meezit doe ik deze volgende jaar met mijn niner: http://www.raid-vtt.fr

Zou dat echt leuk zijn? Dan moet je als verzet ongeveer een 1:1 mee gaan nemen... Er zijn ritten waar versnellingen en vering echt een leukere tocht maken en persoonlijk schaarde ik deze daar altijd wel onder.
Over de Chemins du soleil: Ik heb deze nu al 3 jaar op rij gereden, de laatste 2 jaar als hardcore wedstrijdversie (13e en 10e plaats). Voor 2010 zit de wedstrijdversie er niet in (niet genoeg tijd om serieus te trainen), maar ik wil wel een uitdaging en dan denk ik aan singlespeed (wel met een Reba vooraan en grotere remschijven). We zien nog wel.
@ Het Tuig: 9,2kg
@ Dader: waarschijnlijk fietsen wel elkaar nog wel eens tegen het lijf in de Ardennen, het was trouwens de ontmoeting met jou in Bolland die me over de streep getrokken heeft om er een te bestellen.
@ Het Tuig: 9,2kg
@ Dader: waarschijnlijk fietsen wel elkaar nog wel eens tegen het lijf in de Ardennen, het was trouwens de ontmoeting met jou in Bolland die me over de streep getrokken heeft om er een te bestellen.
Pfoeh, die dingen komen ineens met bosjes uit de grond... Tijd van het jaar zeker.
Ook al zo'n mooi ding, kan ook niet veel wegen. Funky wielen, gaaf! Maar is je hippe ti stuurtje breed genoeg?
Ik kan zelf nog niet wennen aan de looks van die Niner vork, vind de voorlopige WB in die van Pieter mooier, eigenlijk...
Volgend jaar op het open NKss staat er gewoon een Niner One-9 team aan de start.
Ook al zo'n mooi ding, kan ook niet veel wegen. Funky wielen, gaaf! Maar is je hippe ti stuurtje breed genoeg?

Volgend jaar op het open NKss staat er gewoon een Niner One-9 team aan de start.
Weegt zeker niet veel, ik schrok er zelfs van toen ik het frame en de vork uit de doos haalde.mateis schreef:Ook al zo'n mooi ding, kan ook niet veel wegen. Funky wielen, gaaf! Maar is je hippe ti stuurtje breed genoeg?Ik kan zelf nog niet wennen aan de looks van die Niner vork, vind de voorlopige WB in die van Pieter mooier, eigenlijk...
Het stuurtje is breed genoeg (585mm, en ik ben maar een smal manneke).
Het is wel een beetje een flexwiebel stuurtje, wat je goed merkt bij klimmetjes waar je echt aan het stuur gaat trekken.
Wel lekker comfortabel..
Persoonlijk heb ik toch liever een breder stuur (mijne is 680mm), maat van me heeft ook een One 9 met een 580mm stuur en dat wringt toch wat tegen. Breder stuur geeft een betere hefboom om eens lekker door te sleuren en stuurt makkelijker. Maar stuurkeuze is persoonlijk en iedereen moet zien wat voor hem of haar werkt.
Raw met witte vork ziet er ongeveer zo uit (dit is een XL dranghek met een gigantische sofa, wat de bike niet echt sexy maakt
)
http://forums.mtbr.com/attachment.php?a ... 1256095345
Raw met witte vork ziet er ongeveer zo uit (dit is een XL dranghek met een gigantische sofa, wat de bike niet echt sexy maakt

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Wordt mijn genetisch meegekregen lengte (en dus het aangewezen zijn op XL dranghekken) en mijn (ongeveer) zadelkeus in 1 zin volkomen a-sexy gemaaktpieterp schreef:dit is een XL dranghek met een gigantische sofa, wat de bike niet echt sexy maakt

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Vind ik de raw-carbon-variant toch mooier, en die zadelpen van qprs past er ook goed bij!pieterp schreef:Raw met witte vork ziet er ongeveer zo uit (dit is een XL dranghek met een gigantische sofa, wat de bike niet echt sexy maakt)
Ik denk trouwens dat de carbon-look-ninervork het erg goed zal doen onder een 2008superfly
Laatst gewijzigd door sneeuwpop op do nov 12, 2009 2:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
Tijd voor 36" wielen, dan kan ook jij een sloping fiets bezitten.JJ schreef:Wordt mijn genetisch meegekregen lengte (en dus het aangewezen zijn op XL dranghekken) en mijn (ongeveer) zadelkeus in 1 zin volkomen a-sexy gemaaktpieterp schreef:dit is een XL dranghek met een gigantische sofa, wat de bike niet echt sexy maaktHet leven van een lange biker is zwaar...
JJ

Ben het wel eens met Sneeuwpop, trouwens. Frame smeekt om een mat-carbon zadelpen, dus een Easton EC90. En omdat die eigenlijk alleen kan in de zerosetback uitvoering: mooie keuze!
(Ohja, rijdt het ook nog een beetje allemaal?

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Sloping zijn ze wel, die zadelpen is alleen zo laaaaaaaaaaaangmateis schreef:Tijd voor 36" wielen, dan kan ook jij een sloping fiets bezitten.![]()

Ik eigenlijk ook wel Pieter...mateis schreef:Ben het wel eens met Sneeuwpop
Totaal niet relevant..mateis schreef:(Ohja, rijdt het ook nog een beetje allemaal?)
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
pieterp schreef:Ik heb de witte vork gekozen omdat er al genoeg zwarte carbonvorken in omloop zijn.
Nu mijn speedneedle nog in wit leer overtrekken (het huidige leer is versleten na 5 jaar gebruik) zodat dit matcht bij de vork en handvaten.
Matching-color seatpost? (waarschijnlijk te zwaar

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
-
-
-
Maiden Voyage
Zojuist in het bos erachter gekomen dat er op het NKSS09 toch een hoop volk vals gespeeld heeft

Vers van de pers:
Ghettoed, j-tekked, full-metal-jacked en alfined:

hier meer:
http://www.flickr.com/photos/28816347@N ... 772600973/
en nu rijden...
Ghettoed, j-tekked, full-metal-jacked en alfined:

hier meer:
http://www.flickr.com/photos/28816347@N ... 772600973/
en nu rijden...
Laatst gewijzigd door k@tze op zo nov 29, 2009 5:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.