Gestolen:(

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Gesloten
Dannyboy123
Gestolen:(

Bericht door Dannyboy123 » zo nov 15, 2009 10:34 pm

Beste DirtyPagers,

**Mijn vriend z'n bike is gestolen maar hij heeft geen dp profiel dus ik zet het erop voor hem, misschien dat het helpt.

Hier het verhaal:

Ik ging met een vriend een weekendje weg om te mountainbike bij het plaatsje houffalize in de Ardennen in België, we stonden op een soort van natuur camping, kleine camping waar je nog fik mocht steken en goed kon mountainbike. In de nacht van 14 november zaten ik en een vriend nog te praten bij het vuur. Vriend van mij ging slapen in de camper ik bleef nog even me kleren drogen bij het vuur om 01:00 15 november ging ik naar bed in de camper. Toen ik bijna lag te slapen hoorde ik een schuifdeur van een auto open gaan, ik dacht dat het gewoon gasten van de camping waren. toen ik wakker werd zag ik tot mijn schrik dat mijn fiets en de fiets van me vriend weg waren we hadden de fietsen tegen elkaar op slot gezet. waarschijnlijk hebben de dieven de fietsen opgepakt en in de bus gegooid en weg gereden.
Als u de fiets aangeboden krijgt op marktplaats, dirtypages of een ander forum zou u mij dan AUB een mailtje kunnen sturen naar Daanluijten12@hotmail.com

Hier de fiets Specs:

Frame: Xtrail sram x9
Vork: RS Recon SL
Crank: Xt
Remmen: Juicy 5
Derailleurs: X9
Shifters: Sram X9
Wielen: DT Swiss x455 op volgens mij Xt naven
Zadelpen, Stuur, Stuurpen en zadel weet ik niet meer, maar is precies hetzelfde als op de foto

Er zijn niet zoveel van deze fietsen gemaakt, dus als er 1 op Markplaats/Dirtypages word aangeboden dan is de kans groot dat hij van mij is.

Hoopt op goede reacties,
Mvg Daan Luijten
Afbeelding
Afbeelding

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » ma nov 16, 2009 7:34 am

Ik zit vaak op Marktplaats en zal een oogje voor je open houden.Goed op slot zetten is tegenwoordig echt niet voldoende meer.Heb jaren terug mijn brommer met 3 sloten vastgezet en ben 10 minuten weg geweest en die was toen ik terugkwam ook gestolen,waarschijnlijk ook een busje.Dader is later gepakt,de brommer reed in verschillende onderdelen nog rond,maar kon hem niet vergoed krijgen via de verzekering omdat de dader veel had gestolen en al kaalgeplukt was.Hopelijk hebben jij en je vriend meer geluk en komen ze nog boven water.....groetjes en succes
Intense Uzzi Vpx

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » ma nov 16, 2009 8:20 am

Het is natuurlijk mosterd na de maaltijd.......

Ik zet mijn fiets(en) ook altijd vast met een ketting zelfs op kleine rustige campings, maar ook AAN iets vast(boom, auto oid.)
Ik heb bij een kettinghandel in de haven 2 meter geharde ketting(met dikke schakels) gekocht, binnenband eromheen getrokken tegen beschadigen en de dikste Abus diskus erbij.

dussssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

nut-case

Bericht door nut-case » ma nov 16, 2009 11:08 am

ik heb ook zo'n 10 kilo slot idd.
moet wel zeggen dat ik ergens wel schrik vna dit verhaal, het is bijna t emakkelijk gegaan voor die gasten

succes met het terug vinden, zal zelf ook goed rondkijkenop het mtb parkoer hier en marktplaats
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

Dannyboy123

Bericht door Dannyboy123 » ma nov 16, 2009 10:19 pm

@ Luv 2 ride, lullig voor die brommer, helaas had Daan hem niet verzekerd... hij is nu aan het proberen om het via de reisverzekering te vergoeden.
@Boss, Slim idee met die buitenband kzal de tip doorgeven:)
@Nut-case, Tis idd schrikbarend dat het zo makkelijk is voor dieven, inladen en weg rijden... :(
Iedereen bedankt voor het opletten,
Grtz Daan (Danny)

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » di nov 17, 2009 1:31 pm

Gesloten