In Een op een On One! - 11/04/2010
Moderator:Beheerders
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
On One Meeting in Een!
Vertrek om 11.00u
Datum: 11/04/2010
Plaats: Een
Vertrek om 11.00u
Datum: 11/04/2010
Plaats: Een
Laatst gewijzigd door Rinse Appelstroop op zo jan 24, 2010 1:24 pm, 6 keer totaal gewijzigd.
Re: Don't Eat Yellow Snow: 10/01/2010 - XC Meeting St. Oeden
Rinse Appelstroop schreef: De route is nog uit te breiden naar Schijndel (45km) maar met al dat geklets van die dp'ers gaan we dat neit redden denk ik..
... naast dat die geen h@l aan is...

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Re: Don't Eat Yellow Snow: 10/01/2010 - XC Meeting BEST
Beetje zuur maar heb nog geen passende zadelpenklem..dus geen rijdbare fiets..Rinse Appelstroop schreef:Let's get White! And don't Eat Yellow Snow
Vertrek om 10.00u
Datum: 10/01/2010
Plaats: BEST ipv Sint-Oedenrode
Lengte van de route: De route heeft twee lussen 5 en 15km
Startlocatie: Op de brug over het water! precies tussen de beide lussen in.
- Rinse

Hierbij dus maar ff cancelen..
Rinse
Die is goed!!!Rinse Appelstroop schreef:Beetje zuur maar heb nog geen passende zadelpenklem..dus geen rijdbare fiets..Rinse Appelstroop schreef:Let's get White! And don't Eat Yellow Snow
Vertrek om 10.00u
- Rinse![]()
Rinse
Alles in NL word gecancelled vanwege sneeuwjacht, blizzards en "extreem" lage temperaturen. Rinse cancelled omdat hij geen passende zadelpenklem heeft..........You gotta lov'em!!!!

dusssssssss©
Da's jammer, want Best is op dit moment een racebaan. Harde ondergrond en een dun laagje sneeuw voor de grip. Vol door de kombochten heen kunnen gaan. Voordeel is dat er voordat de sneeuw viel ook nagenoeg geen modder of water lag. En die paar sporen kun je goed doorheen en zie je ruim van te voren ook al liggen.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
En dan als werkende student op zaterdag is er dus ook gewoon géén fietsenmaker na vijfen open. Dus een passende zadelpenklem kopen is gewoon niet mogelijK!BOSS schreef:Die is goed!!!Rinse Appelstroop schreef:Beetje zuur maar heb nog geen passende zadelpenklem..dus geen rijdbare fiets..Rinse Appelstroop schreef:Let's get White! And don't Eat Yellow Snow
Vertrek om 10.00u
- Rinse![]()
Rinse
Alles in NL word gecancelled vanwege sneeuwjacht, blizzards en "extreem" lage temperaturen. Rinse cancelled omdat hij geen passende zadelpenklem heeft..........You gotta lov'em!!!!![]()
dusssssssss©
Rinse
- didadunlop
Voor de geintresseerden:
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... &start=350
Zondag 10 januari.
10:00 slabroekseweg te Uden. Tochtje op mid tempo door de maashorst. Misschien beetje bush/sneeuw whacking erbij.
Best is voor mij niet te doen aangezien ik geen auto heb:D Rooij viel nog wel te fietsen.
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... &start=350
Zondag 10 januari.
10:00 slabroekseweg te Uden. Tochtje op mid tempo door de maashorst. Misschien beetje bush/sneeuw whacking erbij.
Best is voor mij niet te doen aangezien ik geen auto heb:D Rooij viel nog wel te fietsen.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
even een topic-kick.
Hoe is het met de animo voor on-one in One?
Ik kan komen, maar een meeting van meer dan drie personen zou meer op een echte meeting lijken
In topicje http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 9&start=25 wordt voorgesteld om op de veluwe af te spreken. Dat is mij natuurlijk ook goed (scheelt weer wat in de km's, aangezien ik nog naar belgie moet diezelfde dag).
Iemand die een leuke locatie weet? Altijd leuk om nieuwe plekjes te zien.
Zoniet, dan is iedereen natuurlijk ook hier in nijmegen/groesbeek/malden welkom.
Hoe is het met de animo voor on-one in One?
Ik kan komen, maar een meeting van meer dan drie personen zou meer op een echte meeting lijken

In topicje http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 9&start=25 wordt voorgesteld om op de veluwe af te spreken. Dat is mij natuurlijk ook goed (scheelt weer wat in de km's, aangezien ik nog naar belgie moet diezelfde dag).
Iemand die een leuke locatie weet? Altijd leuk om nieuwe plekjes te zien.
Zoniet, dan is iedereen natuurlijk ook hier in nijmegen/groesbeek/malden welkom.
Oei, beetje doodgebloed topic... Ben de avond ervoor bij "de hel van het noorden'-alleycat en zal niet echt in staat zijn om op zondag auto te rijden. Bovendien weet ik niet of mijn on-one dan alweer in elkaar zit, wordt opnieuw gepoedercoat. Dus misschien idee om het wat naar voren te schuiven, als in juni/juli.