Wie het weet mag het zeggen.....:
Moderators:JJ, Beheerders
29er vork
Wat dacht je van de vork van Vicious Cycles.
http://viciouscycles.com/forks.php3
Weet alleen niet of de "Rake" matched met het frame.
http://viciouscycles.com/forks.php3
Weet alleen niet of de "Rake" matched met het frame.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Mijn Vicious bevalt erg goed, ik weet alleen niet of de prijs de kwaliteit rechtvaardigd t.o.v. de twee keer zo goedkope Salsa vork. Bovendien heeft de Salsa een 43mm rake t.o.v. de 38 van de Vicious.
Maar dit frame is toch wel een custom stalen vork waard? Kijk eens in het lijstje van de EHBE show, daar staat vast wel een bouwer in die een vork voor je wil maken, helemaal naar eigen wens! En dan kom je in de buurt van de 250 Euro voor de Vicious, en dan is ie mss ook nog eens lichter.
JJ
Maar dit frame is toch wel een custom stalen vork waard? Kijk eens in het lijstje van de EHBE show, daar staat vast wel een bouwer in die een vork voor je wil maken, helemaal naar eigen wens! En dan kom je in de buurt van de 250 Euro voor de Vicious, en dan is ie mss ook nog eens lichter.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik was even het frame zelf vergeten. Een stalen fork in een dik alu frame met dikke lasrupsen is natuurlijk optisch niet mooi. Mocht je toch star willen, dan een Carbon fork, die zijn meestal ook wat oversizeder.
Maar een Fox zoals in elke andere 29-er is natuurlijk ook een makkelijke optie
JJ
Maar een Fox zoals in elke andere 29-er is natuurlijk ook een makkelijke optie

JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dat zegt ie zelf, dus zal toch wel dan? Of denkt de sponsor daar anders overB-man1975 schreef:De vraag is hij wel op met een vaste vork wil rijden.

JJBartacus schreef:Nu er het er toch over hebben, ik zou het frame graag opbouwen met een vaste vork en omdat ik niet precies weet welke dat moet worden, sta ik open voor suggesties...
-