Voor een On-One Sliding drop-out frame, zou geared gereden worden maar nu wil ik toch singlespeed proberen. Tuggnut of ChainTug gezocht dus.
Moderator:Beheerders
Ik rijdt er nu ook mee, gisteren voor het eerst de inbred uitgelaten. Functioneert goed,willem12 schreef:Yep, slop-dropout. Dacht dat "sliding" van de horizontale patten kwam, maar idd On-One noemt het een slot-dropout.sneeuwpop schreef:Bedoel je geen slot-dropout? Bij een sliding zit er namelijk al een stelschroef op....
Met 1 kun je het redden als je geen schijfremmen hebt, dan moet je de spanner wel aan de aandrijfkant plaatsenRinse Appelstroop schreef:Ik rijdt er nu ook mee, gisteren voor het eerst de inbred uitgelaten. Functioneert goed,willem12 schreef:Yep, slop-dropout. Dacht dat "sliding" van de horizontale patten kwam, maar idd On-One noemt het een slot-dropout.sneeuwpop schreef:Bedoel je geen slot-dropout? Bij een sliding zit er namelijk al een stelschroef op....
ik heb hem bij singlespeed.nl gehaald. Ik rijd nu met eentje met quickrelease, met twee stuks en een quickrelease zou moeten werken. Nu trekt m'n achterwiel nog wel's scheef.
Succes met zoektocht!