Show your Downhill/Freeride
Moderator:Beheerders
Mijn TRANSITION Bottlerocket. In een nieuw kleurtje gespoten, grondig uiteen gehaald en nieuwe lagers gestoken.

Frame: Transition Bottlerocket size M
Fork: Rock Shox Lyrik 1.5 Solo Air 2009
Stem: Thomson Elite X4 MTB Stem ONE POINT FIVE
Bar: Answer Pro Taper 72cm
Brakes: Levers SHIMANO Saints / Callipers SHIMANO XTR
Crankset: TRUVATIV HOLZFELLER
Chain Guide: E-thirteen LS1 2009
Chainring: Sixpack 36T
Chain: Sram
Pedals: FUNN SolJam Vipers Pedal
Shock: Fox DHX5.0
Sattle: FUNN - Skinny Race Lite Sattel 2007
Tires: MAXXIS Larssen TT
Rear Derailleur: Shimano - LX RD-M580 rear derailleur - inverse
Shifter: Shimano XTR
[/img]

Frame: Transition Bottlerocket size M
Fork: Rock Shox Lyrik 1.5 Solo Air 2009
Stem: Thomson Elite X4 MTB Stem ONE POINT FIVE
Bar: Answer Pro Taper 72cm
Brakes: Levers SHIMANO Saints / Callipers SHIMANO XTR
Crankset: TRUVATIV HOLZFELLER
Chain Guide: E-thirteen LS1 2009
Chainring: Sixpack 36T
Chain: Sram
Pedals: FUNN SolJam Vipers Pedal
Shock: Fox DHX5.0
Sattle: FUNN - Skinny Race Lite Sattel 2007
Tires: MAXXIS Larssen TT
Rear Derailleur: Shimano - LX RD-M580 rear derailleur - inverse
Shifter: Shimano XTR
[/img]
+ speed never kills, suddenly becoming stationary is what gets you +
-
Tune naven, stan flow + dt revo zou het ideale setje zijn voor posers en salon fietsers....
Op een xc fiets merk je de flex van revo's al erg goed. Laat staan als je dat voor downhill gaat gebruiken. Dan weet je zeker dat je binnen no time van je 100 eurie dure flow velgen af bent.
Overigens ben ik benieuwd naar hoe die flow velgen het houden bij serieus downhill gebruik.
Op een xc fiets merk je de flex van revo's al erg goed. Laat staan als je dat voor downhill gaat gebruiken. Dan weet je zeker dat je binnen no time van je 100 eurie dure flow velgen af bent.
Overigens ben ik benieuwd naar hoe die flow velgen het houden bij serieus downhill gebruik.
Places you have to ride:
Whistler
Finale ligure
Are bikepark
Whistler
Finale ligure
Are bikepark
-
Die velgen zijn sterk zat, sterker dna DT EX5.1D velgen en die worden ook veel gebruikt met DH, kennis van mij rijdt met Revo spaken en die is 90kg, en dat gaat ook nog altijd goed, dus I am not worried.mechanicien schreef:Tune naven, stan flow + dt revo zou het ideale setje zijn voor posers en salon fietsers....
CX-Ray spaken zijn veel te duur, en is zo'n gedoe met spaken
Ziet er goed uit Maarten!
Zodra de sneeuw weg is en de liften weer open zijn maar eens samen rijden. En dan echt
Zodra de sneeuw weg is en de liften weer open zijn maar eens samen rijden. En dan echt

http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Hm, ik vrees dat ik mn bike dan nog niet heb. Hij laat nogal op zich wachten zeg maar... Zodra ie binnen is, stuur ik je een PB, spreken we meteen wat af!Mrtnrider schreef:Thanks! Doen we zeker. Maar even kijken wanneer! 17 maart malmedy?

Die Duncan is trouwens ook nice. Alleen is het stuur wat hoog/vreemd, en dat zadel...
http://larsveenstra.com