Sjit wat een mooie naaf !!
Moderators:JJ, Beheerders
Willem zijn ding, oud ijzer versieren met duure onderdeeltjes, zie zijn zionwillem12 schreef:Je zou er kleurenblind van worden....
Met bijdrages van FanMan (Forum Buren), Appie, Zeeuwsche Smid en OnOne
@Ott,DeKerfs schreef:Beetje hetzelfde concept als sierraden voor je vrouw kopen...?ott schreef: Willem zijn ding, oud ijzer versieren met duure onderdeeltjes, zie zijn zion
Voorzichtig he. Voor je het weet sta je zelf met JJ in de polonaise.@DeKerfs
Niet alle vrouwen zijn lelijk Dekerfs......of wel in Brabant ? Ik begrijp nu de functie van carnaval beter geloof ik, na 50 bier worden alle leijke vrouwen opeens aantrekkelijk ?
willem12 schreef: @DeKerfs
Niet alle vrouwen zijn lelijk Dekerfs......of wel in Brabant ? Ik begrijp nu de functie van carnaval beter geloof ik, na 50 bier worden alle leijke vrouwen opeens aantrekkelijk ?
Edit je toch gewoon en verander je de image link in deze: http://tfe.me/images/raw/ellsworthenlightment29.jpgdader schreef: Oeps dat is de 26"
Ja Jeroen maakt je maar niet druk !JeroenK schreef:Kom ik niet een end in de buurt, Appie?appietouw schreef:Tering, als jullie net zo goed fietsen als dat jullie kunnen ouwehoeren .... het zal wel niet !!
Net wat mijn vrouw zei... Vintage Charels en Ray Eames. Alleen de schommelvariant is nog schattiger in mijn ogen!koekie schreef: Ook erg mooie inrichting, vindt die stoel erg geslaagd!