hoeft ook niet per se, die russische (??) gast die gisteren in skateland was had echt wel een dialled fiets maar hij kon het ook..Steelhead Rider schreef:Komt ook omdat 95% van de MTB-ers hier posers zijn en meer geven om hoe hun fiets eruit ziet terwijl die Russen daar geen fuck om geven.
Alexander Belevskiy
Moderator:Beheerders
- de G U R U
- Contacteer:
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
-
- de G U R U
- Contacteer:
ik dacht die gozer toch echt iets van russisch ofzo te horen praten maar ik kan me vergissen..Steelhead Rider schreef:Dat waren Belgen volgens mij, maar ik bedoel meer dat als mensen 1 krasje zien ze meteen hun frame willen poedercoaten terwijl de mensen die echt fietsen dat niet boeit.
en je hebt gelijk.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
bmxassen schreef:als men wat meer gaat biken ipv internetten en slap lullen over biken, dan was het niveau hier ook wel wat hoger.. zo moeilijk is het niet, if you can dream about you can do it!

No Bling Above Riding hier, die tijd is geweest. Gaat veel te veel geld in zitten tewijl je ''oude'' setup gewoon nog tip top is. Toch doet bij mij elke deuk, lekkage, elk ander gebroken onderdeel zeer. Maar tja...dat risico loop je nou eenmaal met deze hobby..
Laters
Normal people worry me.