Middenberm scheveningen
Moderator:Beheerders
- intense m1
- Berichten:187
- Lid geworden op:zo nov 29, 2009 8:16 pm
- Locatie:Den haag
snap het al!!!!
Trash jammmmmm
Trash jammmmmm
Laatst gewijzigd door intense m1 op di mar 23, 2010 5:57 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Intense M1
het verbouwen is zodat er meer jumps komen, en ze natuurlijk telkens iets hoger worden, vooral om ook de gene die hun grens willen verleggen te vreden te houden.
en voor andere redenen moet je bij de originele bouwers zijn.
Echter het bovenste gedeelte is een redelijk gemiddeld formaat, en goed te leren.
de middenberm jumps lopen op in grote, dus als je eenmaal de eerst over bent ga je steeds iets groter.
ja kan ook beginnen met de pumptrack, daar zitten een paar tables in.
en dan is er nog de oefenjump, deze kan je vergelijken met de 3e (echte) jump boven.
en nog een tip.
koop een Dirt jumper, daar is de track voor gemaakt..
als je met een DJ bike komt, wil ik je best helpen de eerste jump over te komen
en voor andere redenen moet je bij de originele bouwers zijn.
Echter het bovenste gedeelte is een redelijk gemiddeld formaat, en goed te leren.
de middenberm jumps lopen op in grote, dus als je eenmaal de eerst over bent ga je steeds iets groter.
ja kan ook beginnen met de pumptrack, daar zitten een paar tables in.
en dan is er nog de oefenjump, deze kan je vergelijken met de 3e (echte) jump boven.
en nog een tip.
koop een Dirt jumper, daar is de track voor gemaakt..

als je met een DJ bike komt, wil ik je best helpen de eerste jump over te komen

-
- Berichten:2370
- Lid geworden op:ma jun 28, 2004 1:43 pm
Hoi Intense..
Ik ben 1 van de bouwers/beheerders van de Middenberm. Wil graag even reageren op je topic.
De middenberm is niet bedoeld voor een Downhill bike met een Marzocchi Monster derin. Ik heb je 1keer zien rollen, en zelfs toen ben je niet ff naar ons toe gestapt om een praatje te maken. De middenberm is een DIRT spot en bedoeld voor hardtails. Dus heb je eigenlijk de verkeerde bike voor de spot. Jouw fiets voelt zich beter thuis in Duitsland oid.
Dat de Middenberm steeds verbouwd wordt lijkt me logisch, want de Berm is nog langggg niet af en zal de komende jaren alleen maar uitgebreid worden.
Ik kan best begrijpen dat je graag iets gebouwd ziet worden wat je zelf ook kan rijden en dat zal in de toekomst ook gaan gebeuren. Echter hebben we beperkingen met de hoeveelheid Dirt die we krijgen van de Gemeente en kunnen maar 1 lijn tegelijkertijd bouwen. Denk dat je kan begrijpen dat we eerst tijd en moeite steken in de lijn die we zelf altijd rijden. Ook heb je ons nog NOOIT geholpen met het bouwen. Wil je dus vragen om a.s. Zondag (12uur @ de middenberm) ons eens te komen helpen met het scheppen, zodat je zelf eens voelt hoe het is om aarde te verzetten. Ook kunnen we elkaar eens leren kennen. En ja we graven ook als het regend! dus als je een echte biker ben, zie ik je verschijnen zondag, regen of zonneschijn.
Wil je ook vragen NIET zelf iets te bouwen op de Berm, dit wordt niet gewaardeerd door ons. Verder is de Middenberm geen commerciele spot met aandeelhouders en leden, maar een project door Bikers voor Bikers en is geheel vrijwillig.
Dus stop met huilen en help ons een handje, dan komt de jump in jouw formaat des te sneller.
Ik ben 1 van de bouwers/beheerders van de Middenberm. Wil graag even reageren op je topic.
De middenberm is niet bedoeld voor een Downhill bike met een Marzocchi Monster derin. Ik heb je 1keer zien rollen, en zelfs toen ben je niet ff naar ons toe gestapt om een praatje te maken. De middenberm is een DIRT spot en bedoeld voor hardtails. Dus heb je eigenlijk de verkeerde bike voor de spot. Jouw fiets voelt zich beter thuis in Duitsland oid.
Dat de Middenberm steeds verbouwd wordt lijkt me logisch, want de Berm is nog langggg niet af en zal de komende jaren alleen maar uitgebreid worden.
inplaats dat ze vergunninghouders nou een algemene vergadering houden met hoe het parcours moet worden met de mensen die daar rijden Confused Confused Confused
Ik kan best begrijpen dat je graag iets gebouwd ziet worden wat je zelf ook kan rijden en dat zal in de toekomst ook gaan gebeuren. Echter hebben we beperkingen met de hoeveelheid Dirt die we krijgen van de Gemeente en kunnen maar 1 lijn tegelijkertijd bouwen. Denk dat je kan begrijpen dat we eerst tijd en moeite steken in de lijn die we zelf altijd rijden. Ook heb je ons nog NOOIT geholpen met het bouwen. Wil je dus vragen om a.s. Zondag (12uur @ de middenberm) ons eens te komen helpen met het scheppen, zodat je zelf eens voelt hoe het is om aarde te verzetten. Ook kunnen we elkaar eens leren kennen. En ja we graven ook als het regend! dus als je een echte biker ben, zie ik je verschijnen zondag, regen of zonneschijn.
Wil je ook vragen NIET zelf iets te bouwen op de Berm, dit wordt niet gewaardeerd door ons. Verder is de Middenberm geen commerciele spot met aandeelhouders en leden, maar een project door Bikers voor Bikers en is geheel vrijwillig.
Dus stop met huilen en help ons een handje, dan komt de jump in jouw formaat des te sneller.

- intense m1
- Berichten:187
- Lid geworden op:zo nov 29, 2009 8:16 pm
- Locatie:Den haag
Bedankt~!!
Bedankt mensen
snap nu ook beter waarom het word verbouwd ik ga zelf ook naar winterberg dat is meer voor mij
maar zelf ben ik beginner en kan de jumps nog niet maarja dat kan ik leren
maar mijn voorvork is niet echt geschikt is een marzocchi bomber 888rc2 wel beter??
die kan je ook instellen zodat hij sneller veert is ook handiger hoorde ik
maar blijf er zelf toch rijden moet alleen wat beter worden
Thanxx!!
snap nu ook beter waarom het word verbouwd ik ga zelf ook naar winterberg dat is meer voor mij
maar zelf ben ik beginner en kan de jumps nog niet maarja dat kan ik leren
maar mijn voorvork is niet echt geschikt is een marzocchi bomber 888rc2 wel beter??
die kan je ook instellen zodat hij sneller veert is ook handiger hoorde ik
maar blijf er zelf toch rijden moet alleen wat beter worden

Thanxx!!
Intense M1
- de G U R U
- Berichten:1034
- Lid geworden op:zo dec 18, 2005 9:17 pm
- Contacteer:
Re: Bedankt~!!
ja.intense m1 schreef:Bedankt mensen
snap nu ook beter waarom het word verbouwd ik ga zelf ook naar winterberg dat is meer voor mij
maar zelf ben ik beginner en kan de jumps nog niet maarja dat kan ik leren
maar mijn voorvork is niet echt geschikt is een marzocchi bomber 888rc2 wel beter??
die kan je ook instellen zodat hij sneller veert is ook handiger hoorde ik
maar blijf er zelf toch rijden moet alleen wat beter worden
![]()
Thanxx!!
nog beter is het om die intense te verkopen en bij CRC een black market .357 of een of andere ns te kopen.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
- cyberhawk
- Berichten:3917
- Lid geworden op:wo jan 03, 2007 9:16 am
- Locatie:het leed dat dordrecht heet
- Contacteer:
Re: Bedankt~!!
tuurlijk en sloop al je versnellingen eraf verkoop je voorremde G U R U schreef:ja.intense m1 schreef:Bedankt mensen
snap nu ook beter waarom het word verbouwd ik ga zelf ook naar winterberg dat is meer voor mij
maar zelf ben ik beginner en kan de jumps nog niet maarja dat kan ik leren
maar mijn voorvork is niet echt geschikt is een marzocchi bomber 888rc2 wel beter??
die kan je ook instellen zodat hij sneller veert is ook handiger hoorde ik
maar blijf er zelf toch rijden moet alleen wat beter worden
![]()
Thanxx!!
nog beter is het om die intense te verkopen en bij CRC een black market .357 of een of andere ns te kopen.
zaag je zadelpen af tot op 5 cm etc etc..

om vervolgens 3 uur te doen over een bandje plakken

dattie nou geen dirt overkomt is 1
dattie met een DH op een dirt spot biked is 2
maar deze reactie staat op 11
- de G U R U
- Berichten:1034
- Lid geworden op:zo dec 18, 2005 9:17 pm
- Contacteer:
Re: Bedankt~!!
wat?
haha
haha
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.