Tourtochten in het bos.
Moderators:JJ, Beheerders
-
Zeg maar gerust strontweer!
En toch braaf gereden: van Utrecht naar Amerongen, aldaar het rondje en toen weer terug. Veredelde wegtraining zullen we maar zeggen.
En het geeft erg veel bevrediging om ondanks de regen op de fiets te stappen. Maar ik moet daar wel eerlijk bij zeggen dat me dat meestal niet lukt onder deze omstandigheden.
Dit moet niet te lang duren....
En toch braaf gereden: van Utrecht naar Amerongen, aldaar het rondje en toen weer terug. Veredelde wegtraining zullen we maar zeggen.
En het geeft erg veel bevrediging om ondanks de regen op de fiets te stappen. Maar ik moet daar wel eerlijk bij zeggen dat me dat meestal niet lukt onder deze omstandigheden.
Dit moet niet te lang duren....
Dader, proficiteerd met de nieuwe aanwinst. Wellicht dat het zachte gehum van een spinnende Tackx haar in slaap weet te wiegen.
En dan iets anders: Specialized toertocht in Gulpen of de Eerbeekse veldtoertocht as. zondag 7 maart? Beide een 70km variant, beide voor mij op een uurtje rijden. Ik ben benieuwd naar waar hier de voorkeuren liggen en dan vnl. om het waarom.
En dan iets anders: Specialized toertocht in Gulpen of de Eerbeekse veldtoertocht as. zondag 7 maart? Beide een 70km variant, beide voor mij op een uurtje rijden. Ik ben benieuwd naar waar hier de voorkeuren liggen en dan vnl. om het waarom.
Eerbeek is voor mij dichterbijochikiro schreef: En dan iets anders: Specialized toertocht in Gulpen of de Eerbeekse veldtoertocht as. zondag 7 maart? Beide een 70km variant, beide voor mij op een uurtje rijden. Ik ben benieuwd naar waar hier de voorkeuren liggen en dan vnl. om het waarom.

Had gister wat duurtraining gepland maar ik kwam na een half uur de verkeerde vrienden tegen, daarna 2 uur volle bak

Wat een honde weer, afwas handjes en voeten en gezicht gezandstraalt, geweldig !
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik ook Eerbeek denk ik.
reden?
- Dichterbij
- Goede herinnering aan afgelopen jaar (Dader bedankt)
- Mooie tocht
Eigenlijk zoiets als 'Wat de boer niet kent...'
JJ
reden?
- Dichterbij
- Goede herinnering aan afgelopen jaar (Dader bedankt)
- Mooie tocht
Eigenlijk zoiets als 'Wat de boer niet kent...'
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
geen wachtrij? inschrijfkaart voor de toertocht: http://home.kpn.nl/nederlnd73/Opgave%20formulier.html
bron: last gear.nl
bron: last gear.nl
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
-
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
9 uur lijkt me een goed plan!
Ik met hem nog even uitprinten
JJ
Ik met hem nog even uitprinten

JJ
-
Ik kom ook die kant af. Alleen 9u starten houdt voor mij in om 6u zondagmorgen mijn bed uit (incl. ontwakingsritueel, fiets desassembleren, stukje rijden, fiets assembleren, pielen met schijfremmen, verkeerd rijden naar inschrijving, terug naar auto om geld op te halen). Dus daar zal we een brabants kwartiertje op zitten.
Maar ik zal eenieder zonder versnellings hartelijk groeten. Have a nice one!
Maar ik zal eenieder zonder versnellings hartelijk groeten. Have a nice one!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik heb een formuliertje voor je Daan, zien wel of het nodig is.
Ik ben er om 9:00.
Tot Morgen, heb er zin in!
JJ
Ik ben er om 9:00.
Tot Morgen, heb er zin in!
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Haha, en maar zeuren dat 9 uur te vroeg is. Om kwart voor negen stond ik vanmorgen koffie te drinken naast iemand uit Den Helder 
Dat was 3:26 uur high quality biken vandaag, wat was dat lekker. Alleen dat zuig pad aan het eind was een beetje jammer, niet echt goed voor moeie benen
Maar gewoon top dus, super verzorging, aardige mensen, mooie route en super weer. Veel beter kan het niet worden.
JJ

Dat was 3:26 uur high quality biken vandaag, wat was dat lekker. Alleen dat zuig pad aan het eind was een beetje jammer, niet echt goed voor moeie benen

Maar gewoon top dus, super verzorging, aardige mensen, mooie route en super weer. Veel beter kan het niet worden.
JJ
Is de koffie dan zo slecht in Den Helder?
Enfin, Stond om 9.15u bij de tent, incl. brabants kwartiertje.
Route was wel leuk. Zo'n beetje alles door het bos, dus dat is altijd goed. Hoewel ik rond km 40 wel erg veel paden begon te herkennen waar ik afgelopen zomer nog met Marathon Supremes en 4 Ortliebs overeen ben gerold. Zou ik daar wonen, dan zou ik toch wel zeker een geared Crosscheck overwegen.
Op de post op de 70km lus nog een DPer ontmoet: 1x8 en een skon Marin met gerse velgen (dju, ik ben slecht in namen onthouden). Daar samen mee over het mooiste stuk van de route gefietst en nog een forse improvisatie op een extreme meegemaakt, ik denk toch wel de meest extreme passage van de dag: 'over the bar'-steil naar beneden recht op een tunneltje af ongeveer 26" hoog. Mooi pad ook op het eind, serieus moeten harken om een ontketende Marin bij te houden.
Fijn buiten gespeeld.

Route was wel leuk. Zo'n beetje alles door het bos, dus dat is altijd goed. Hoewel ik rond km 40 wel erg veel paden begon te herkennen waar ik afgelopen zomer nog met Marathon Supremes en 4 Ortliebs overeen ben gerold. Zou ik daar wonen, dan zou ik toch wel zeker een geared Crosscheck overwegen.
Op de post op de 70km lus nog een DPer ontmoet: 1x8 en een skon Marin met gerse velgen (dju, ik ben slecht in namen onthouden). Daar samen mee over het mooiste stuk van de route gefietst en nog een forse improvisatie op een extreme meegemaakt, ik denk toch wel de meest extreme passage van de dag: 'over the bar'-steil naar beneden recht op een tunneltje af ongeveer 26" hoog. Mooi pad ook op het eind, serieus moeten harken om een ontketende Marin bij te houden.
Fijn buiten gespeeld.
Dat zit er weer op, echt een goede tocht, ik heb niets te zeuren 
Heb gisteravond een lift kunnen regelen. Nee, ik ben niet lui ik probeer mijn tijd efficienter in te delen, papa zijn enzo.
Ik heb er maar 50 gedaan maar dat was ook genoeg. Lache dat extreem

Heb gisteravond een lift kunnen regelen. Nee, ik ben niet lui ik probeer mijn tijd efficienter in te delen, papa zijn enzo.
Ik heb er maar 50 gedaan maar dat was ook genoeg. Lache dat extreem

Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Marin en 1x8? Was Kerensky er ook? Zoveel zijn erdaar niet van 
JJ

JJ
Dat viel wel meeochikiro schreef:Hij ging iig als een Briek Schotte tekeer op die laatste strook, zijn regenboogstrepen waardig.

Ben rond 09.30 gestart, DeKerfs nog gezien bij de tent.
De laatste 20km met Ochikiro gefietst, ter afsluiting nog een heerlijke bak snert gegeten.
/Jaap