Adapter voor chainguide!
Moderator:Beheerders
Beste mede dp'ers,
ik ben opzoek naar een adapter voor mijn chainguide. Ik dacht dat deze guide achter de bb gemonteerd kan worden, maar dat gaat helaas niet. Vandaar dat ik een adapter nodig heb. Het gaat om deze guide:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=39287
gr
ik ben opzoek naar een adapter voor mijn chainguide. Ik dacht dat deze guide achter de bb gemonteerd kan worden, maar dat gaat helaas niet. Vandaar dat ik een adapter nodig heb. Het gaat om deze guide:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=39287
gr
Laatst gewijzigd door streeter op ma mar 08, 2010 2:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
- cyberhawk
- Contacteer:
hmm oke.. deze guide heeft 2 platen wat m dikker maakt.. als je ook nog een adapter moet monteren komt deze weer 1-2 mm naar buiten toe
dat houd in dat je je voor blad naar buiten moet zetten (op de crank) , wat meestal je kettinglijn met of zonder versnellingen in de war gooit..
tis niet altijd zo..maar tot nu toe heb ik er al vaker ellende mee gehad..
komt hij op een sus frame of een hardtail... ?
ga je compleet SS rijden of neem je gears achter ,, .?
dat houd in dat je je voor blad naar buiten moet zetten (op de crank) , wat meestal je kettinglijn met of zonder versnellingen in de war gooit..
Beste, hij komt op een fullsuspension frame met vanzelfsprekend versnellingen achter. Als ik achter geen gears had, dan had ik ook geen chainguide nodigcyberhawk schreef:hmm oke.. deze guide heeft 2 platen wat m dikker maakt.. als je ook nog een adapter moet monteren komt deze weer 1-2 mm naar buiten toe

Ik maak me niet druk over 1 of 2 mm. Dit gaat prima. Op mijn eerdere bike (trek session) was dit ook geen probleem. Daarbij komt dat het rolletje verschuifbaar is, en ook de guide kan naar binnen en buiten geschoven worden.
gr
Danny
Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
-
- Contacteer: