BMX Project..
Moderator:Beheerders
Had jij er behoefte aan toen je voor de eerste keer op de Filthy Trails was? Er gaan meer mensen zo'n ding halen, jij gaat er naar kijken en haalt je er ook een. Om wat voor een reden dan ook. Een trend is niet direct negatief in de zin van ik koop het omdat sam hill het ook heeft.Mrtnrider schreef:Een leatt is een trend? Jezus Jasper, wat is er met jou gebeurd sinds je op een bmx rijdt? Een leatt is een helm voor je nek weet je wel...
Je ziet op een filmpje dat ze met skinny jeans rijden, je probeert het en verrek het is chill. snap je wat ik bedoel?
Ik weet ook dat het verstandig is en veilig. En ik zeg ook niet dat je een nerd bent als je het koopt. Maar ik bedoel dat het ook een trend is, maw een ontwikkeling.
Nogmaals ik vind het een goede ontwikkeling! maar ik vind ook dat het een trend is.
terug on topic.
die leatt bij dh is zeker wel een trend. Als hij is ontwikkelt voor de mx sport (ik draag m zelf ook maar of hij ook veiliger is is maar de vraag). maar bij dh, als samm hill hem niet zou dragen zou jij m ook niet dragen. Was het al ooit eens bij je opgekomen om hem te proberen voordat iemand in de fietswereld hem gebruikte?
Ditch the bitch, let's go riding
Simple bmx
Simple bmx
Sam Hill draagt hem ook niet bij DH. Ik heb de leatt downhillers zijn gebruiken, ook 4x en toen kwam ik erop dat het inderdaad een stukje veiliger is... Dus zodoende ben ik erbij gekomen. Owja, ik ben er blij mee...streeter schreef:die leatt bij dh is zeker wel een trend. Als hij is ontwikkelt voor de mx sport (ik draag m zelf ook maar of hij ook veiliger is is maar de vraag). maar bij dh, als samm hill hem niet zou dragen zou jij m ook niet dragen. Was het al ooit eens bij je opgekomen om hem te proberen voordat iemand in de fietswereld hem gebruikte?
Heb ff het lijstje upgedate.. groter stuurtje fietst meteen een stuk lekkerder.. heb nu geen rugklachten meer naar een uurtje fietsen :p (te laag stuurtje, foute houding etc.. steken in onderrug, maar das nou over
) en kheb er een ander zadel opgezet.. zonder padding.. houd wat makkelijker schoon.. en zit wat beter (als ik stilsta..)

Chainslap schreef:Haro stickers laten namaken? Are you serious? Ik zou er juist alles aan doen om alles waar HARO op staat van m'n fiets te trekken, maargoed..
Switchen van 1pc naar 3pc cranks is sowieso een goeie zet, alleen dit lijken 3pc cranks van een stock complete, dus zijn waarschijnlijk vrij zwaar maar wel een stuk steviger dan met 1pc cranks rijden..
Als je weer wat geld te besteden hebt, zou ik zoveel mogelijk investeren om de stock parts van je fiets te vervangen voor betere parts; de wielen zijn hoogstwaarschijnlijk crap, single wall velgen en naven met open lagers, dus investeer in een goed(e) wiel(set); dubbelwandige velgen en naven met gesloten/industrielagers.
Je hebt er een Primo Rod inzitten? Prima seatpost, alleen je rijd'm slammed, dus je kunt er waarschijnlijk de helft van afzagen om wat gewicht te besparen (ding is van staal, dus niet bepaald licht)
Ik zou me in elk geval niet ál te druk maken om hoe tof je fiets er uitziet, en een remkabel overspuiten is ronduit pointless, helemaal als je brakeless rijd..
Euhm,
Die chranks zijn niet van een stock bmx,
Zijn eastern pinners, van soulcycle.com
Dat achterwiel heeft een odyssey hub zowiezo geen grap,
Uiteraat ook met dichte lagers.
En die rim is dubble wall, heb je ooit een primo rim met single wall gezien.
Wajoow, mensen hier denken alles te weten
Als je op zoek bent naar 2e hands parts voor je bike, kijk ook op http://bmxigan.proboards.com/index.cgi
Goeie kans dat je hier een hoop 2e hands onderdelen zult vinden voor ongeveer de helft van de nieuwprijs
remmen
Ligt eraan wat je doet,streeter schreef:leg jij eens uit wat het nut ervan is dan. Waarom zie ik niemand met twee remmen op een bmx rijden?Steelhead Rider schreef:Waarom is 't nutteloos? En dat 't niet clean is is echt bullshit, mensen moet zich realiseren dat het totaal niet gaat om hoe je fiets eruit ziet.
Als je park rijd dan kan je 2 remmen nemen, Daar was het ook voor,
En voor street kan je beter zonder of alleen met achter rem,
Het is aar wat je net wil,
Ik doe street en heb liever ook een achter rem maar voorrem vindt ik zelf overbodig,
Maar ik heb park gereden en toen vindt ik het wel lekker om ook een voorrem te hebben, maar dat wel met een setje bardines erop anders remt het niet echt goed
klopt ze schrijven leat wel goed aanMrtnrider schreef:Sam Hill draagt hem ook niet bij DH. Ik heb de leatt downhillers zijn gebruiken, ook 4x en toen kwam ik erop dat het inderdaad een stukje veiliger is... Dus zodoende ben ik erbij gekomen. Owja, ik ben er blij mee...streeter schreef:die leatt bij dh is zeker wel een trend. Als hij is ontwikkelt voor de mx sport (ik draag m zelf ook maar of hij ook veiliger is is maar de vraag). maar bij dh, als samm hill hem niet zou dragen zou jij m ook niet dragen. Was het al ooit eens bij je opgekomen om hem te proberen voordat iemand in de fietswereld hem gebruikte?
maar ik gebruk hem niet in de mx sport waar wij aan doen wordt die heel veel gedragen voor je nek wel beter voor je sleutelbeen wat minder omdat je je nek gewrichten opsluit komt de druk op het sleutelbeen terecht met het gevold dat je je sleutelbeen heel snel breekt

maat van me heefd dit nu al 2 x gehad sinds die met leat rijdt en sleutelbeen breuken dat zijn niet bepaald de mooiste breuken als je pech hebt wordt je verminkt bij hem steekt die nu ook gewoon uit dat ziet niet uit

maar ieder zen eigen mening

voor mij niet dus rijdt al jaren zonder dus kan t nu ook wel ;)ben der wel over aan het nadenken om miss in de toekomst voor t enduro gebeuren wel te gaan gebruiken maar dat zie k dan wel

psn:chillozz
come and beat me
have fun
come and beat me

have fun
- driezzz_dirter
Inmiddels zit ie nu helemaal weer in elkaar(me bmx).. maar het is nu een beetje té donker voor fotos..:p
Binnenkort zitten er weer zwarte handvatten op, deze zijn helemaal aan het verkleuren en houd nou niet echt bepaald lekker vast :p
Fly Bikes fino tube, afrader :p
net ff wezen rijden met stevenc, rijd zoveel beter.. nu dat ik de lagers goed heb schoongemaakt.. en je geen geklinkel meer hoort :p nu alleen nog plastic pedals
Binnenkort zitten er weer zwarte handvatten op, deze zijn helemaal aan het verkleuren en houd nou niet echt bepaald lekker vast :p
Fly Bikes fino tube, afrader :p
net ff wezen rijden met stevenc, rijd zoveel beter.. nu dat ik de lagers goed heb schoongemaakt.. en je geen geklinkel meer hoort :p nu alleen nog plastic pedals

Plastic seats zijn pijnlijk (ja ik heb er ervaring mee)Mitch_s schreef:Lijst update.. de rails was uit me zadel gevlogen en me primo rod begon gaar te worden aan de bovenkant.. heb een nieuw zadel + seatpost besteld (KHE Loyal Seat Combo Black).. vandaag zwarte grips erop gezet.. en plastic pedals. Fototjes komen morgen
-
-
Omdat ze in de uitverkoop zijn? Ze waren namelijk eerst 15 euro..
En Chase DeHart (Pro bmx) rijd ook op die pedals..
http://www.theshadowconspiracy.com/prod ... chase.html
En Chase DeHart (Pro bmx) rijd ook op die pedals..
http://www.theshadowconspiracy.com/prod ... chase.html