Bouge 4x
Moderator:Beheerders
Weet iemand hoe deze baan er momenteel bij licht? En of die er eigenlijk nog wel licht.
Wilde as zaterdag als het een beetje droog is eens gaan rijden op deze baan met een aantal man.
Wilde as zaterdag als het een beetje droog is eens gaan rijden op deze baan met een aantal man.
transition blindside raw action
-
-
zeg ik dat? nee, bouge vind ik gewoon een minder interessante track, als je ook houffa en Malmedy hebt[/quote]
Nee maar begin dan je eigen topic over deze banen en vind malmedy en houffa interessanter op mijn dh fiets, er is tenslotte meer hoogteverschil als in bouge
maar ieder zijn ding zullen we maar zeggen
Nee maar begin dan je eigen topic over deze banen en vind malmedy en houffa interessanter op mijn dh fiets, er is tenslotte meer hoogteverschil als in bouge
maar ieder zijn ding zullen we maar zeggen
transition blindside raw action
-
Nee maar begin dan je eigen topic over deze banen en vind malmedy en houffa interessanter op mijn dh fiets, er is tenslotte meer hoogteverschil als in bougefassie schreef:zeg ik dat? nee, bouge vind ik gewoon een minder interessante track, als je ook houffa en Malmedy hebt
maar ieder zijn ding zullen we maar zeggen[/quote]
True, met de DH bike nog nooit geweest daar ,wellicht eens doen
Regel je een 'shuttle-service' dan?
Lekker omhoog lope jonge! ! !
Gaat om het gevoel na de winter... in Bougé kun je nog eens 10 runs doen zonder een kuitebijter als Malmedy waar je het bovenste stuk maar laat voor wat het is!
4X of Dual? Bring it back... that sh*t was dope!
In Bougé kun je je Dirtjumper nog eens uitlate...
Lekker omhoog lope jonge! ! !

Gaat om het gevoel na de winter... in Bougé kun je nog eens 10 runs doen zonder een kuitebijter als Malmedy waar je het bovenste stuk maar laat voor wat het is!
4X of Dual? Bring it back... that sh*t was dope!

In Bougé kun je je Dirtjumper nog eens uitlate...

-
- Contacteer:
-
- Contacteer: