DEKERF DEKERF en oh ja DEKERF
Moderator:Beheerders
Er is weer wat nieuws uit Canada op komst dus er mag ook wat Canadees staal vertrekken. Dekerf Solitaire 18"' (single speed) is nog in de afbouwfase gaat dan eerst weg voor test naar blad. (FF geduld dus nog) . Maar mag daarna weg. En een 18"
Dekerf Phenomenon (wel alu sorry) full suspension. Een van de hele weinigen in Europa
ook demo bijna niks gereden mag weg. Bij gebrek aan een actieve dealer in NL, Orders voor nieuwe frames kunnen nogsteeds opgegeven worden bij mij of direct bij DK als je wilt. Komt u maar!
Dekerf Phenomenon (wel alu sorry) full suspension. Een van de hele weinigen in Europa
ook demo bijna niks gereden mag weg. Bij gebrek aan een actieve dealer in NL, Orders voor nieuwe frames kunnen nogsteeds opgegeven worden bij mij of direct bij DK als je wilt. Komt u maar!
dirtlane cruiser
-
- Contacteer:
begrijpen? zak?
misschien ietsje specifieker, wat lees je daar en WAT begrijp je dan niet joh?Ruben2 schreef:Ik snap er geen zak van joh.
de rest jodeld maar wat met je mee.
dirtlane cruiser
-
tip voor wat meer duidelijkheid 

Welkom in het Te Koop onderdeel. Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren). Let wel op de volgende regels:
Verkoper
1. Gebruik voor het verkopen van items de volgende layout:
Item: merk, type, etc van het item
Plaats: je woonplaats
Staat: nieuw, licht gebruikt, met/zonder verpakking
Reden van verkoop: je koopt wat nieuws, je hebt geld nodig,...
Prijs en voorwaarden: is het een startprijs, vraagprijs, vaste prijs, kan er onderhandeld worden?
Wijze van verzenden: Afhalen, verzenden na betalen, verzenden onder rembours
Extra Info: wat valt er nog meer te vertellen over het item
Afbeeldingen:
Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee