QR of bolted achternaaf

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
dale c
QR of bolted achternaaf

Bericht door dale c » ma aug 02, 2010 10:29 am

Hola
Ik ben een SS/29" aan het opbouwen (frame El Mariachi 2010 staat op zolder te wachten to get dressed). Ik wil ik een wielset met Hope Pro2 naven en voor achterwiel de Hope Pro 2 Trial/Single Speed naaf. Deze heeft een bolted as (dus geen QR).

Ben nog niet zo thuis in de hele single speed business maar vroeg me af of dit kan/aan te raden is, zeker gezien de uitvaleinde van het frame. Zou denken van wel maar heb graag advies van jullie. Ik heb intussen Salsa ook al een Email gestuurd.

Thanks alvast!

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door dale c op vr aug 06, 2010 3:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee

alain

Bericht door alain » ma aug 02, 2010 11:45 am

Dat zou geen problemen mogen opleveren, mijn Chris King heeft ook bouten ipv snelspanner.

Smuss

Bericht door Smuss » ma aug 02, 2010 11:57 am

Zit zelf ook te denken aan een wielset met de Hope Pro II Trail/Singlespeed naaf. Wegens transport is QR voor mij toch echt een must. Hope levert een conversie setje om de naaf om te bouwen naar QR, set kost rond de 25,-

dale c

Bericht door dale c » di aug 03, 2010 12:06 pm

reactie van Salsa is ook duidelijk.
That’s the exact hub I use, no issues at all. Run it with the bolts or with the QR. It’s as strong as an ox and the engagement is phenomenal!
ben er dus uit. thanks
Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee

Plaats reactie