HammerSchmidt op remedy 7 ISCG adaptor 1ste foto
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Ik ben bezig het bekende Hammerschmidt te monteren op een remedy 7 van 2009
IDD heeft geen iscg op het frame zelf
DUSSSS ben bezig met een adapter hier voor te maken foto`s volgen En ben op de goede weg
Heb het eerste test rondje al erop en damm wat schakeld dat RELAX zelf als je stil staat direct daar echt SUPER Spull
foto`s check mijn hyves (henk pluym)
http://demoller42.hyves.nl/album/203447 ... file_Photo
meer foto`s volgen snel
Ik ben bezig het bekende Hammerschmidt te monteren op een remedy 7 van 2009
IDD heeft geen iscg op het frame zelf
DUSSSS ben bezig met een adapter hier voor te maken foto`s volgen En ben op de goede weg
Heb het eerste test rondje al erop en damm wat schakeld dat RELAX zelf als je stil staat direct daar echt SUPER Spull
foto`s check mijn hyves (henk pluym)
http://demoller42.hyves.nl/album/203447 ... file_Photo
meer foto`s volgen snel
Laatst gewijzigd door demoller42 op vr aug 27, 2010 1:58 am, 4 keer totaal gewijzigd.
me suicide freestyler
-
Indeed, true! Niet doen.maarten.verhoeven schreef:NIet monteren als je geen iscg tabs hebt.. Ding genereert zo veel kracht dat je je ballen/tanden dalijk op het stuur hebt hangen als ie doorslipt.
Wordt ook aangeraden door hun, enkel op tabs monteren! Staat echt zoveel kracht op zo'n ding tijdens het schakelen.
Inderdaad. Heb het gisteren nog gelezen.Mrtnrider schreef:Indeed, true! Niet doen.maarten.verhoeven schreef:NIet monteren als je geen iscg tabs hebt.. Ding genereert zo veel kracht dat je je ballen/tanden dalijk op het stuur hebt hangen als ie doorslipt.
Wordt ook aangeraden door hun, enkel op tabs monteren! Staat echt zoveel kracht op zo'n ding tijdens het schakelen.
Lijkt me trouwens slimmer wat informatie op te duiken alvorens die set aan te schaffen.
Maar ik gooi maar een balletje op

-