Moderator:Beheerders
Nee, je voeten zijn te grootDYNO schreef: voor vanalles: behalve barspins daar is ie te kort voor of mijn voeten te groot![]()
X rider schreef:waarom dan, ga je er soms ook mee xc-en ofzo?
wijs gesprokenGismo schreef:X rider schreef:waarom dan, ga je er soms ook mee xc-en ofzo?
nee geen XC meer heb lang xc gedaan en ben ermee gestopt ,wegens schouder blessure , heb er dan een 22 T bijgestoken kan ik altijd als wil op mijn gemak naar boven en met mijn 22 ook gemakkelijker op mij achterwiel rijden![]()
Belangrijkste is voor mij dat ik nog kan biken en ervan genieten , hier en daar eens een snoepreisje en liefst bergaf ,heb lang genoeg bergop gereden .
en xc met da ding zou nie aanraden veel te lomp en te zwaar , voor mij is de fun nu nog het belangrijkste ,geniet van jullie sport wat je ook doet HAVE FUN
GISMO
Maak er bij mij maar maatje 43 van.DYNO schreef:@choc welke maat schoenen heb jij dan? als ik mijn stuur omdraai dan kom ik met mijn band tegen mijn teen ( maat 47-48)
ik had de mijne via adrenalinbikes omdat de europese importeur geen zin had om te leveren ofzo