Is dat een shimano road deri (welke?) of..?M@lphy schreef:Christiaan schreef:Jij kent Malphy duidelijk niet! Hij kan frames jaren thuis hebben voor er maar een onderdeel aan te schroeven!=Pashley= schreef:
Al van donderdag binnen en nog niet opgebouwd?!?
![]()
Vergeet ik nou een onderdeel?[/img]
Show your bike !!
Moderator:Beheerders
Nicolai Helius AM - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
Giant Bowery '72 - 2011
-
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
-
Ikzelf elke dinsdag en donderdag bij Fcc The Wheely's in Baarn en regelmatig in Winterberg.
Zelfde geldt voor Christiaan, alhoewel het vaderschap hem momenteel een beetje aan de kant houdt.
En zo staan er nog een paar tussen die regelmatig (wekelijks) in Baarn trainen
Zelfde geldt voor Christiaan, alhoewel het vaderschap hem momenteel een beetje aan de kant houdt.
De berg af is leuk, op is weer een beetje jammer!
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Aah zo, dus jullie trainen dus altijd op een fietscross baan? Afgezien van WB.. Trainen jullie dan met je fourcross bike of met een bmx?smstrijker schreef:Ikzelf elke dinsdag en donderdag bij Fcc The Wheely's in Baarn en regelmatig in Winterberg.
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
-
-
Ze worden genoeg gebruikt, maar niet in Groningen, ga liever naar Houffa, Malmedy, winterberg, of Willingen om eerlijk te zijn. En daarnaast idd ook op de BMX baan in BaarnGiant Anthem 3 schreef:Mooie bikes hier, maar wanneer wordt er mee gefietst![]()
Ik ben regelmatig aanwezig bij Bikepark Groningen, maar heb dit jaar weinig andere fourcrossers gezien...
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
trainen
aah zo, ja betere training voor 4x bestaat er niet;)
Jammer dat ik in Sappemeer woon (naast Groningen) was anders wel mooi om samen te trainen. Doe je dan ook gewoon mee met een training waar ook bmx'ers aan mee doen?
Btw, als je ooit je stp (frame-only of hele bike) weg doet, pb me dan ff, ben al een lange tijd opzoek naar ene. Rij jij met een ex-RSP team bike?
Jammer dat ik in Sappemeer woon (naast Groningen) was anders wel mooi om samen te trainen. Doe je dan ook gewoon mee met een training waar ook bmx'ers aan mee doen?
Btw, als je ooit je stp (frame-only of hele bike) weg doet, pb me dan ff, ben al een lange tijd opzoek naar ene. Rij jij met een ex-RSP team bike?
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
-
Giant Anthem 3 schreef:Eerst veel o pde 4X HT, nu alleen nog maar op de BMX eigenlijksmstrijker schreef:Ikzelf elke dinsdag en donderdag bij Fcc The Wheely's in Baarn en regelmatig in Winterberg.
Aah zo, dus jullie trainen dus altijd op een fietscross baan? Afgezien van WB.. Trainen jullie dan met je fourcross bike of met een bmx?
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Kona Stuff
Dit is mijn Stuff

Hopelijk kan ik binnenkort het stuff frame vervangen voor een Giant STP frame

Hopelijk kan ik binnenkort het stuff frame vervangen voor een Giant STP frame
Laatst gewijzigd door Giant Anthem 3 op vr okt 08, 2010 6:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
-
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Van stuff naar stp
Hierbij mijn nieuwe STP frame met onderdelen van mijn stuff.

Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race