WANTED: NOX Team Riders.
Moderator:Beheerders
- degoe
- Contacteer:
Je bent snel en hebt stijl, je bent goed voorbereid op het nieuwe seizoen en top gemotiveerd? Maar je hebt nog steeds niet het juiste materiaal om te winnen? Dan Schrijf ons aan.! We hebben een beperkt aantal mogelijkheden voor sponsoring voor de disciplines Downhill, Four Cross en Dirt. Grijp je kans en stuur ons uw gedetailleerde sollicitatie voor een plaats in ons team. Belangrijk: De deadline voor inzendingen is 31 oktober 2010.
Het gaat hier om zowel Factory team rider,als ook co-sponsership.
Groeten uit Berlijn
Uw Team NOX cycles
Stuur je Daten naar: Christian.Scholz@Hawkbikes.com
Het gaat hier om zowel Factory team rider,als ook co-sponsership.
Groeten uit Berlijn
Uw Team NOX cycles
Stuur je Daten naar: Christian.Scholz@Hawkbikes.com
Laatst gewijzigd door degoe op di okt 05, 2010 12:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- degoe
- Contacteer:
He Tuup ,Ja heb je goed gelezen. Ga volgend seizoen voor Scott rijden,die hebben me een beter aanbod gedaan op de Eurobike dit jaar,dus wisselen maar.
Aan alle andere,ben officieel tot einde dit seizoen bij Nox onder contract,dus daarom doe ik nog alles voor mijn Sponser.Ook moet ik zeggen dat ik gewoon erg blij met ze was/ben,en dus ze graag help om andere/nieuwe rijders te vinden.
Zeg maar zo: Beter weggaan en een goede indruk achterlaten dan met ruzie ofzo,je weet maar nooit of je ze nog eens nodig hebt.
Aan alle andere,ben officieel tot einde dit seizoen bij Nox onder contract,dus daarom doe ik nog alles voor mijn Sponser.Ook moet ik zeggen dat ik gewoon erg blij met ze was/ben,en dus ze graag help om andere/nieuwe rijders te vinden.
Zeg maar zo: Beter weggaan en een goede indruk achterlaten dan met ruzie ofzo,je weet maar nooit of je ze nog eens nodig hebt.

heb al lopen mailen met rob. Word alleen wel 1500 pleuro voor een fiets zonder remmen, vering en schakellaars.Mrtnrider schreef:Importeur en verkooppunt zit wel in NL!cyberhawk schreef:Dan moet je je cv in het pools sturen conyomerrybike schreef: +1 geven jullie mischien ook street fietsen van dartmoor weg?