Het grote Winterberg topic!
Moderator:Beheerders
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Ja man, die weersverwachting is echt niet tof 

Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
-
- Contacteer:
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst echt bikepark ingeweest.
Had in willingen een DH bike gehuurd en toen zijn we naar winterberg gegaan.
Wat is dat super vet zeg, eerst die kombaan gedaan daarna de DH maar de eerste keer was nog wel scary maar daarna ging het steeds beter, nog niet echt die gaps(sprongen) gedaan maar het begin is er.
Ben er echt heel enthousiast over en ga zeker vaker bike parken bezoeken.
Had in willingen een DH bike gehuurd en toen zijn we naar winterberg gegaan.
Wat is dat super vet zeg, eerst die kombaan gedaan daarna de DH maar de eerste keer was nog wel scary maar daarna ging het steeds beter, nog niet echt die gaps(sprongen) gedaan maar het begin is er.
Ben er echt heel enthousiast over en ga zeker vaker bike parken bezoeken.
Trek 8000
Trek 1.2
Trek 1.2
Dat merkte ik idd.
Degeen waarmee ik daarheen was gegaan hadden vrijdags al keer gehuurd en meteen voor zaterdag hun bikes vast gelegd.
Ik had precies de laatste DH bike 2 andere hadden een freeride en volgens mij een enduro bike.
Het was overigens wel echt heeeel gaaf.
Enigste minpuntje wat ik merkte zo, was dat de juicy 3 remmen op de bike niet echt geschikt zijn voor de downhill(mijn mening dan)
Degeen waarmee ik daarheen was gegaan hadden vrijdags al keer gehuurd en meteen voor zaterdag hun bikes vast gelegd.
Ik had precies de laatste DH bike 2 andere hadden een freeride en volgens mij een enduro bike.
Het was overigens wel echt heeeel gaaf.
Enigste minpuntje wat ik merkte zo, was dat de juicy 3 remmen op de bike niet echt geschikt zijn voor de downhill(mijn mening dan)
Trek 8000
Trek 1.2
Trek 1.2
Weersverwachting? Ik zag net dat het wel meeviel.. Hoop ik toch want ik ga donderdag dagje willingen doen.. Nog nooit geweest dus ben benieuwdseriousIIa schreef:Ik zit er volgende week woensdag en donderdag, maar gezien de weersverwachting en webcam neem ik mijn sneeuw kettingkjes maar mee
Push it to the limit!
-
- Contacteer:
-
-
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
nieuwe track
Die '2e dh track' was wel lachen, maar afgelopen woensdag was ie errug nat. Met mijn Nokian Gassoloddi 2.5 had ik nauwelijks grop. Wel een goed idee om die track volgend jaar serieus aan te leggen.
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
Tussen NS en DH. Je moet alleen wel over de NS heen dus het makkelijkst is om het eerste stuk NS mee te pakken (rechts van de eerste boomstam kun je verder met de nieuwe afdaling).
Vorige keer, toen de trail er letterlijk nog geen dag lag was het erg leuk. Nu te vettig!
Bruggetjes over het riviertje zijn wel jammer, je kon er precies door zonder brug.
Vorige keer, toen de trail er letterlijk nog geen dag lag was het erg leuk. Nu te vettig!
Bruggetjes over het riviertje zijn wel jammer, je kon er precies door zonder brug.
-
Volgend seizoen maar eens checkenmtb arno schreef:jep, is een freeride natural trackske, best leuk om te rijden..Trekrules schreef:Dus er komt eindelijk een 2e DH baan?madrista666 schreef:eindelijk een 2de natuurlijke DH piste in Winterberg