Show your Downhill/Freeride
Moderator:Beheerders
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
ik heb net even jullie site door genomen, zo te zien hebben jullie een kick ass jaar achter de rug. ik heb ook zeer genoten van alle begeleidende filmpjes. alleen staan in de tekst nog wel wat spel fouten hier en daar. dus als je het ook voor sponsorings doeleinden wil gebruiken zou ik daar nog even naar kijken

Thanks. Haha hebben we zeker, genoten van elke dag!aappii schreef:ik heb net even jullie site door genomen, zo te zien hebben jullie een kick ass jaar achter de rug. ik heb ook zeer genoten van alle begeleidende filmpjes. alleen staan in de tekst nog wel wat spel fouten hier en daar. dus als je het ook voor sponsorings doeleinden wil gebruiken zou ik daar nog even naar kijken
Oh crap, ga er meteen even naar kijken. Spelfouten is 1 woord trouwens, en sponsoringsdoeleinden ook. haha

Cheers!
http://larsveenstra.com
Hier mijn "nieuwe" SC VP Free".
Globale setup list:
Frame: Santa Cruz VP Free
Demper: Fox DHX 5.0 TFT
Headset: CK
Vork: RockShox Boxxer Team TFT
Wielset: Hope Pro 2/Mavic EX823/DT Comp
Remhendels Avid Elixir CR
Remklauwen Avid Code 2011
Achterderailleur: Sram X.9
Shifter: Sram X.9
Cranks: Shimano Saint
Chain guide: E13 LG1
Seatpost: Thomson Elite
Stem: No idea direct mount
Stuur: Truvativ Hussefelt
Zadel: SDG
Pedalen: DMR V12
Banden v/a: Maxxis High Roller DH 2.5
Stuur wordt tzt nog vervangen voor een breder model.
Omdat plaatjes meer zeggen dan 1000 woorden: (Ik woon op drie hoog en heb weinig zin om voor een paar pics drie trappen op en af te zeulen, vandaar even huiskamerfoto's.
)

Hij gaat morgen gedoopt worden op de FT, ik heb er zin aan!
Globale setup list:
Frame: Santa Cruz VP Free
Demper: Fox DHX 5.0 TFT
Headset: CK
Vork: RockShox Boxxer Team TFT
Wielset: Hope Pro 2/Mavic EX823/DT Comp
Remhendels Avid Elixir CR
Remklauwen Avid Code 2011
Achterderailleur: Sram X.9
Shifter: Sram X.9
Cranks: Shimano Saint
Chain guide: E13 LG1
Seatpost: Thomson Elite
Stem: No idea direct mount
Stuur: Truvativ Hussefelt
Zadel: SDG
Pedalen: DMR V12
Banden v/a: Maxxis High Roller DH 2.5
Stuur wordt tzt nog vervangen voor een breder model.
Omdat plaatjes meer zeggen dan 1000 woorden: (Ik woon op drie hoog en heb weinig zin om voor een paar pics drie trappen op en af te zeulen, vandaar even huiskamerfoto's.

Hij gaat morgen gedoopt worden op de FT, ik heb er zin aan!