Black market MOB.
Moderator:Beheerders
- intense m1
hey,
ik heb een aantal vragen over een Blkmrkt mob.
Is dit een beetje sterk frame?
goed frame?
ik ga dirt rijden maar ook een beetje streeten.
is dit frame voor mij aan te raden? graag reacties!
Groeten, Dominick
ik heb een aantal vragen over een Blkmrkt mob.
Is dit een beetje sterk frame?
goed frame?
ik ga dirt rijden maar ook een beetje streeten.
is dit frame voor mij aan te raden? graag reacties!
Groeten, Dominick
Intense M1
- thenigelman
- de lachende derde
- Contacteer:
- Jean-Pierre
Pics or didn't happen.de lachende derde schreef:zo sterk zijn die frames niet, ik hoorde van iemand waarvan zijn mob van een muurtje af viel en er gelijk een dikke deuk in zijn achterbrug zat.
Ik denk dat je beter een NS of Dartmoor kan kopen, die zijn heel sterk.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- intense m1
- de lachende derde
- Contacteer:
dan geloof je het toch lekker niet, ik wilde het maar even gezegd hebben.Stillridingbmx schreef:Pics or didn't happen.de lachende derde schreef:zo sterk zijn die frames niet, ik hoorde van iemand waarvan zijn mob van een muurtje af viel en er gelijk een dikke deuk in zijn achterbrug zat.
de lachende derde schreef:zo sterk zijn die frames niet, ik hoorde van iemand waarvan zijn mob van een muurtje af viel en er gelijk een dikke deuk in zijn achterbrug zat.
Van een muur van 2m hoog op treinrails, daarmee deuk je elk frame dus ik vind dat echt een k*t argument.....
Denk niet dat er veel mensen (wereldwijd) zijn die em binnen 5 jaar kapot kunnen krijgen door er hard mee te rijden.
De MOB is zeker een aanrader! Voelt super goed aan tijdens het rijden en is super sterk
- de lachende derde
- Contacteer:
oh als dat zo is dan heb ik niks gezegd.BiKeRbOi schreef:de lachende derde schreef:zo sterk zijn die frames niet, ik hoorde van iemand waarvan zijn mob van een muurtje af viel en er gelijk een dikke deuk in zijn achterbrug zat.
Van een muur van 2m hoog op treinrails, daarmee deuk je elk frame dus ik vind dat echt een k*t argument.....
Denk niet dat er veel mensen (wereldwijd) zijn die em binnen 5 jaar kapot kunnen krijgen door er hard mee te rijden.
De MOB is zeker een aanrader! Voelt super goed aan tijdens het rijden en is super sterk

kees je bent echt lekker bezig hoor. Hahahahahade lachende derde schreef:oh als dat zo is dan heb ik niks gezegd.BiKeRbOi schreef:de lachende derde schreef:zo sterk zijn die frames niet, ik hoorde van iemand waarvan zijn mob van een muurtje af viel en er gelijk een dikke deuk in zijn achterbrug zat.
Laatst gewijzigd door merrybike op di feb 01, 2011 1:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- thenigelman
de lachende derde schreef:oh als dat zo is dan heb ik niks gezegd.BiKeRbOi schreef:de lachende derde schreef:zo sterk zijn die frames niet, ik hoorde van iemand waarvan zijn mob van een muurtje af viel en er gelijk een dikke deuk in zijn achterbrug zat.
Ga maar weer terug de electrotechniek in
- de lachende derde
- Contacteer:
BiKeRbOi schreef:de lachende derde schreef:oh als dat zo is dan heb ik niks gezegd.BiKeRbOi schreef: Van een muur van 2m hoog op treinrails, daarmee deuk je elk frame dus ik vind dat echt een k*t argument.....
Ga maar weer terug de electrotechniek in
radiatie expert (

ach, jongens. ga moeilijke muziek luisteren!
http://www.youtube.com/watch?v=LQvoTeA3Acw&feature=fvst
- de lachende derde
- Contacteer:
en even serieus, ga voor de lol eens zoeken op pinkbike naar gebroken black markets, ik denk dat je er heel weinig tegen zal komen terwijl dat al jaren een van de populairste frames is in de VS en Canada.
of zoek voor nog meer lol eens naar kapotte NS of Dartmoor frames, vooral die laatste breken bij bosjes.
of zoek voor nog meer lol eens naar kapotte NS of Dartmoor frames, vooral die laatste breken bij bosjes.
Laatst gewijzigd door de lachende derde op di feb 01, 2011 6:24 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- de lachende derde
- Contacteer:
ja idd het is 6 uur geweest dus pokoefm is weer onlinemerrybike schreef:ach, jongens. ga moeilijke muziek luisteren!
http://www.pokoefm.com/player.html

- intense m1
- de lachende derde
- Contacteer:
nee. Jij wel?Combee schreef:Je hebt totaal geen idee waar je over praat ofwel?de lachende derde schreef:zo sterk zijn die frames niet, ik hoorde van iemand waarvan zijn mob van een muurtje af viel en er gelijk een dikke deuk in zijn achterbrug zat.

- de lachende derde
- Contacteer:
De zeikende derde maakt zich lekker populair. Doet me denken een ander hier op het forum. Die heb ik trouwens al een tijdje niet meer zien posten dus het zou 'm zomaar kunnen zijn.
Gast!!! We proberen allemaal op een leuke manier MET ELKAAR van een hobby te genieten. Van die zinloze posts wordt iedereen knettergek. Dus doe iedereen een lol en schrijf eens iets nuttigs in plaats van je postst zoveel mogelijk op te krikken.
ON TOPIC PLEAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZE!!!
Mobs zijn superbakken. Ook een van de weinige frames die tenminste in een fatsoenlijke lengte te krijgen zijn.
Gast!!! We proberen allemaal op een leuke manier MET ELKAAR van een hobby te genieten. Van die zinloze posts wordt iedereen knettergek. Dus doe iedereen een lol en schrijf eens iets nuttigs in plaats van je postst zoveel mogelijk op te krikken.
ON TOPIC PLEAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZE!!!
Mobs zijn superbakken. Ook een van de weinige frames die tenminste in een fatsoenlijke lengte te krijgen zijn.