DK Iron Cross pedalen (GEVONDEN !!)
Moderator:Beheerders
Voor een nieuw te bouwen fiets ben ik op zoek naar een (2 mag ook) paar nieuwe en ongebruikte pedalen.
Merk : DK
Type : Iron Cross
Ik heb al een paar webwinkels bekeken en overal is hij uit het assortiment.
Wie maakt me blij ?
Merk : DK
Type : Iron Cross
Ik heb al een paar webwinkels bekeken en overal is hij uit het assortiment.
Wie maakt me blij ?
Laatst gewijzigd door Rabies op di feb 15, 2011 5:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, die had ik ook al gevonden.
En ik vind ze zelf lang niet zo mooi als die van DK.
Deze zijn meer voor op een lowrider/beachcruizer dan voor de Pugsley die ik aan het samen stellen ben.
En bij Chopperdome had ik mijn andere 2 setjes ook vandaan, maar ze hebben ze helaas niet meer.
Ik had ook al een mailtje naar DK gedaan, en had na 15min (zeer snel !) al een mailtje terug met de mededeling dat ze helaas uit produktie zijn.
In ieder geval bedankt voor de reactie.
Dus mocht iemand nog ergens een setje weten te liggen.....
En ik vind ze zelf lang niet zo mooi als die van DK.
Deze zijn meer voor op een lowrider/beachcruizer dan voor de Pugsley die ik aan het samen stellen ben.
En bij Chopperdome had ik mijn andere 2 setjes ook vandaan, maar ze hebben ze helaas niet meer.
Ik had ook al een mailtje naar DK gedaan, en had na 15min (zeer snel !) al een mailtje terug met de mededeling dat ze helaas uit produktie zijn.
In ieder geval bedankt voor de reactie.
Dus mocht iemand nog ergens een setje weten te liggen.....
Waarschijnlijk heb ik al een ander merk en model gevonden.
Davtus, eiserne kreuz.
Zien er op zich ook wel erg netjes uit en heeft zo te zien ook redelijk wat grip.
Davtus, eiserne kreuz.
Zien er op zich ook wel erg netjes uit en heeft zo te zien ook redelijk wat grip.
Das best een dom foutje om ze per ongeluk mee te verkopen...
En dat jij ze niet fijn vindt, dat valt denk ik een beetje aan persoonlijke smaak te wijten.
Ik heb ze al op mijn Cannondale en op mijn Cadex, en ik vind ze perfect.
Ik rijd meestal met verschillende schoenen, en deze hebben bij mij tot nu toe altijd erg goede grip gehad onder verschillende omstandigheden.
En dat jij ze niet fijn vindt, dat valt denk ik een beetje aan persoonlijke smaak te wijten.
Ik heb ze al op mijn Cannondale en op mijn Cadex, en ik vind ze perfect.
Ik rijd meestal met verschillende schoenen, en deze hebben bij mij tot nu toe altijd erg goede grip gehad onder verschillende omstandigheden.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ik had gevraagd aan mijn overbuurman of jij ze nog had, maar nee. hier hebben ze wel dk's http://www.apartefietsen.nl/parts/groep ... =Pedaalset
52,95 euro
52,95 euro