Tourtochten in het bos.
Moderators:JJ, Beheerders
Topsportcentrum, Pampusbos, Ijmeerdijk, Muiderstrand, Zilverstrand, Kromslootpark, Beginbos, Vroegevolgelbos, Beginbos, Kromslootpark en weer terug bij het Topsportcentrum.dader schreef: Breng je verslag uit?
Modder, modder, modder en heel veel uitstappers.
Echt boeiend was het niet, vermoeiend echter wel.
2x verzorging onderweg en de route was zelfs voor mij goed aangegeven.
Alles was eigenlijk goed, behalve de locatie van de tocht dan, het is en blijft toch een polder.

Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
Ik heb er nog een paar zien rijden langs de Hoge Ring in de stromende regenHet TUIG schreef:Topsportcentrum, Pampusbos, Ijmeerdijk, Muiderstrand, Zilverstrand, Kromslootpark, Beginbos, Vroegevolgelbos, Beginbos, Kromslootpark en weer terug bij het Topsportcentrum.

Magic Carpet Ride
-
Het halve forum van de buren , inclusief ondergetekende zal er zijn.
welliswaar verdeeld over de 30 en de 50 km .
veel plezier op de "extreme" stukken
quote van de buren :
welliswaar verdeeld over de 30 en de 50 km .
veel plezier op de "extreme" stukken

quote van de buren :
Toob schreef:@Suravida. Op de site via de link http://www.lastgear.nl/nl/evenementen/3 ... t_atbtochtvind je alle gegevens.
Om vragen over de route te beantwoorden staan op de site ook een route kaartje
http://mijn.qind.nl/userfiles/183/Image ... TT2011.jpg
De routes starten gezamelijk.
Na 10 km is de splitsing 30 - 50/70
Na 20 km de splitsing 50-70
De route is voor meer dan 90% onverhard.
De extremes zitten met name in de 30 en 70km route. Dit houdt overigens niet in dat er in de 50km lus geen single tracks zitten. De 50km is wel een vrij conditioneel zware lus.
Tobias
Last Gear Eerbeek
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ow ja, die laatste extremes vorig jaar waren weliswaar niet echt extreme, ze deden wel mega veel pijn 
Ik denk dat ik er bij ben, lekker... Ow ja en met versnellingen
De nieuwe site staat al klaar, www.gears.nl 
JJ

Ik denk dat ik er bij ben, lekker... Ow ja en met versnellingen

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
13-03-2011 Eerbeekse veldtoertocht, 70km Veluwe harken
13-03-2011 Specializedtocht Gulpen, 70km Heuvellland trekken & duwen
13-03-2011 TWC Dommeldal St. Oedenrode, 60km kombocht hangen met Charlotte
13-03-2011 Stickerkoning ATB Voorjaarstocht, 45km fixed fireroad raggen
13-03-2011 CTF Dinslaken (D), 70km braadworst slikken
12-03-2011 19.00-22.00 jureren op de ijsbaan en dan kansloos het schaatsseizoen uitzuipen op Stratumseind.
13-03-2011 Specializedtocht Gulpen, 70km Heuvellland trekken & duwen
13-03-2011 TWC Dommeldal St. Oedenrode, 60km kombocht hangen met Charlotte
13-03-2011 Stickerkoning ATB Voorjaarstocht, 45km fixed fireroad raggen
12-03-2011 19.00-22.00 jureren op de ijsbaan en dan kansloos het schaatsseizoen uitzuipen op Stratumseind.

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Zo, jij krijgt het druk, en dat samen met je kater!!! Have fun 
JJ

JJ
-
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik ga mijn Superfly binnenkort weer opbouwen, dus dan kan ik weer met de mannen meerijden 
JJ

JJ
Dinslaken heeft volgens hoogteprofiel bergjes met meer dan 150 hoogtemeters, da's meer dan hele Veluwe bij elkaar en op "maar" 1h25m van huis........maar 't zal toch Eerbeek worden.ochikiro schreef: 13-03-2011 Specializedtocht Gulpen, 70km Heuvellland trekken & duwen
Ik wil extreem veel lol hebben op de extreme passages dus ik start extreem vroeg om de extreme drukte voor te zijn en om te voorkomen dat ik extreem laat weer terug ben van de extreem lange toertocht die ik met extreem weinig versnellingen ga doen.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
de 27ste rij ik naar wageningen om het 'nieuwe' dirty pages racing team in actie te zien. De rit zal een combinatie zijn van de postbank route, vaele ouwe en de klimtourtocht. Ik verzeker je de offroad KM worden gecompenseerd met hoogtemeters. Start station dieren, tijd 09:00.
Let op wel 1 verzet, slecht asfalt, klimmen en geen punten. Wie heeft trek?
Let op wel 1 verzet, slecht asfalt, klimmen en geen punten. Wie heeft trek?
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik hoop er binnekort weer 1 te hebben! Ik ben ook wel in Wageningen, maar dan om zelf een rondje te touren. Ik ben benieuwd hoe het CJ Racing team er dan uit ziet..ott schreef:Wie heeft trek?
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
We zien Zaterdag wel even. Poolen Daan?willem12 schreef:Weet je dat zeker? Poolen == wachten. Op 70km zit er momenteel 1h tussen ons....JJ schreef:Vroeg is goed, gaan we poolen? JJ
Of wil je Poolen met Daan

Kom je ook Jaap?
JJ
ach ja, van die 1 versnelling dat is maar stoere ouwe mannen praat. Voor deze rit geen kosten wel moet je kosteloos lid worden van de ott verenigingJJ schreef:Ik hoop er binnekort weer 1 te hebben! Ik ben ook wel in Wageningen, maar dan om zelf een rondje te touren. Ik ben benieuwd hoe het CJ Racing team er dan uit ziet..ott schreef:Wie heeft trek?
JJ

'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Weet niet of iemand je OT vraag al beantwoord had, maar, nee, dit gaat helaas niet... 9.0sl = standaard SRAM = 1:1 ratio, Shimano (iig tot 10s) = 1:2 ratio. Tenminste, we hebben het over de achterderailleur dan, voorderailleur werkt wel gewoon samen.ott schreef:Ben er ook bij zaterdag, versnellingen worden gemonteerd.
Kan 9.0sl met XTR (shimano) trouwens, ben niet meer zo thuis in schakelen, anders moet ik wat ander regelen.
Ik ga dit weekend hardlopen en niet fietsen.